دیدگاه‌ها برای رضایت ۹۵ درصدی مشتریان از کمپین امداد نوروزی مدیران خودرو بسته هستند

رضایت ۹۵ درصدی مشتریان از کمپین امداد نوروزی مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو به منظور ارتقای کیفی خدمات پس از فروش و افزایش رضایت‌مندی مشتریان، کمپین امداد نوروزی ۱۴۰۴ را از تاریخ ۲۷ اسفند ۱۴۰۳ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۴ اجرا کرد. این کمپین با هدف ارائه خدمات بهتر و افزایش رضایت مشتریان، با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های انسانی و لجستیکی خود برگزار شد.

کد خبر : 75913
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 آوریل 2025 - 16:11

شرکت مدیران خودرو به منظور ارتقای کیفی خدمات پس از فروش و افزایش رضایت‌مندی مشتریان، کمپین امداد نوروزی ۱۴۰۴ را از تاریخ ۲۷ اسفند ۱۴۰۳ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۴ اجرا کرد. این کمپین با هدف ارائه خدمات بهتر و افزایش رضایت مشتریان، با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های انسانی و لجستیکی خود برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.