رضایت ۹۵ درصدی مشتریان از کمپین امداد نوروزی مدیران خودرو
شرکت مدیران خودرو به منظور ارتقای کیفی خدمات پس از فروش و افزایش رضایتمندی مشتریان، کمپین امداد نوروزی ۱۴۰۴ را از تاریخ ۲۷ اسفند ۱۴۰۳ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۴ اجرا کرد. این کمپین با هدف ارائه خدمات بهتر و افزایش رضایت مشتریان، با بهکارگیری تمام ظرفیتهای انسانی و لجستیکی خود برگزار شد.
کد خبر : 75913
تاریخ انتشار : سهشنبه 8 آوریل 2025 - 16:11

شرکت مدیران خودرو به منظور ارتقای کیفی خدمات پس از فروش و افزایش رضایتمندی مشتریان، کمپین امداد نوروزی ۱۴۰۴ را از تاریخ ۲۷ اسفند ۱۴۰۳ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۴ اجرا کرد. این کمپین با هدف ارائه خدمات بهتر و افزایش رضایت مشتریان، با بهکارگیری تمام ظرفیتهای انسانی و لجستیکی خود برگزار شد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0