دیدگاه‌ها برای خدمات پس از فروش؛ پاشنه‌آشیل «ماموت»؟! بسته هستند

خدمات پس از فروش؛ پاشنه‌آشیل «ماموت»؟!

یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که مشتریان خودروهای کار و تجاری گروه ماموت با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، تاخیرهای قابل توجه در تامین قطعات مورد نیاز است. این در حالی است که کمبود نمایندگی‌های مجاز در مناطق دور افتاده نیز بر مشکلات این مشتریان افزوده است. علاوه بر این، برخی مشکلات کیفیتی پراکنده نیز

کد خبر : 77156
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آوریل 2025 - 23:50

یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که مشتریان خودروهای کار و تجاری گروه ماموت با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، تاخیرهای قابل توجه در تامین قطعات مورد نیاز است. این در حالی است که کمبود نمایندگی‌های مجاز در مناطق دور افتاده نیز بر مشکلات این مشتریان افزوده است. علاوه بر این، برخی مشکلات کیفیتی پراکنده نیز گریبان‌گیر مشتریان این خودروها شده است. این مسائل، تجربه مالکیت خودروهای کار و تجاری گروه ماموت را برای برخی از مشتریان، چندان رضایت‌بخش نکرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.