دیدگاهها برای دستور کار جدید؛ صرف هزینه برای خدمات بهتر به مشتریان ایران خودرو + عملکرد ایساکو در نوروز ۱۴۰۴ بسته هستند
دستور کار جدید؛ صرف هزینه برای خدمات بهتر به مشتریان ایران خودرو + عملکرد ایساکو در نوروز ۱۴۰۴
ایران خودرو در راستای جلب رضایت مشتریان، تمرکز ویژهای بر شبکه خدمات پس از فروش به عنوان نقطه تماس مشتری با این شرکت داشته و در این مسیر، تلاش میکند تا با ارائه خدمات و پشتیبانی مناسب از محصولات، اعتماد و رضایت مشتریان را کسب کند. این شرکت همزمان با برنامهریزی برای عرضه محصولات جدید
کد خبر : 78606
تاریخ انتشار : شنبه 19 آوریل 2025 - 23:13

ایران خودرو در راستای جلب رضایت مشتریان، تمرکز ویژهای بر شبکه خدمات پس از فروش به عنوان نقطه تماس مشتری با این شرکت داشته و در این مسیر، تلاش میکند تا با ارائه خدمات و پشتیبانی مناسب از محصولات، اعتماد و رضایت مشتریان را کسب کند. این شرکت همزمان با برنامهریزی برای عرضه محصولات جدید و بهبود کیفیت تولیدات کنونی، اهمیت ویژهای برای ارتقای سطح خدماتدهی به مشتریان قائل است.
برچسب ها :ایران خودرو
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0