نگاهی به تحولات راهبردی در توسعه سبد محصولات «ساپیا»
در دوره کنونی مدیریت گروه خودروسازی سایپا، یکی از مهمترین دستاوردها، معرفی و آمادهسازی برای عرضه سه خودروی جدید «آریا»، «پارس نوآ» و سیتروئن «C۳-XR» به بازار در سال جاری است.

در دوره کنونی مدیریت گروه خودروسازی سایپا، یکی از مهمترین دستاوردها، معرفی و آمادهسازی برای عرضه سه خودروی جدید «آریا»، «پارس نوآ» و سیتروئن «C۳-XR» به بازار در سال جاری است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نگاهی به تحولات راهبردی در توسعه سبد محصولات «ساپیا»
در سال جاری، تیم مدیریت گروه خودروسازی سایپا با معرفی سه محصول جدید، گام مهمی در توسعه و تحول این شرکت برداشته است. محصولات «آریا»، «پارس نوآ» و سیتروئن «C۳-XR» آماده عرضه به بازار شدهاند که نشاندهنده تلاش این شرکت برای گسترش و تنوع بخشیدن به سبد محصولات خود است.

در سال جاری، تیم مدیریت گروه خودروسازی سایپا با معرفی سه محصول جدید، گام مهمی در توسعه و تحول این شرکت برداشته است. محصولات «آریا»، «پارس نوآ» و سیتروئن «C۳-XR» آماده عرضه به بازار شدهاند که نشاندهنده تلاش این شرکت برای گسترش و تنوع بخشیدن به سبد محصولات خود است.
برچسب ها :سایپا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0