دیدگاه‌ها برای گسترش شبکه خدمات پس از فروش؛ اولویت استراتژیک مدیران خودرو در سال 1404 بسته هستند

گسترش شبکه خدمات پس از فروش؛ اولویت استراتژیک مدیران خودرو در سال 1404

گسترش شبکه خدمات پس از فروش به عنوان اولویت استراتژیک مدیران خودرو در سال ۱۴۰۴ مطرح شده است. مدیر شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو اعلام کرد که این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای افزایش ۵۰ نمایندگی خدمات جدید در سراسر کشور تا پایان سال جاری است. در شرایط رقابتی شدید در صنعت

کد خبر : 80750
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 آوریل 2025 - 14:10
گسترش شبکه خدمات پس از فروش؛ اولویت استراتژیک مدیران خودرو در سال 1404

گسترش شبکه خدمات پس از فروش به عنوان اولویت استراتژیک مدیران خودرو در سال ۱۴۰۴ مطرح شده است. مدیر شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو اعلام کرد که این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای افزایش ۵۰ نمایندگی خدمات جدید در سراسر کشور تا پایان سال جاری است. در شرایط رقابتی شدید در صنعت خودرو، کیفیت خدمات پس از فروش اهمیت زیادی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.