دیدگاه‌ها برای تغییر استراتژی ژاپنی‌ها در عرضه محصولات الکتریکی بسته هستند

تغییر استراتژی ژاپنی‌ها در عرضه محصولات الکتریکی

تویوتا قصد دارد تا اواسط سال ۲۰۲۶، نخستین سری از سدان‌های bZ۳ و لکسوس ES را به متقاضیان تحویل دهد. هر دو خودرو از طراحی فوق‌العاده‌ای برخوردارند و این نشان می‌دهد که تویوتا در تلاش است تا با تغییر استراتژی خود، سهم بیشتری از بازار را به دست آورد. مدل‌های جدید تویوتا آماده هستند تا

کد خبر : 82516
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 می 2025 - 7:49
تغییر استراتژی ژاپنی‌ها در عرضه محصولات الکتریکی

تویوتا قصد دارد تا اواسط سال ۲۰۲۶، نخستین سری از سدان‌های bZ۳ و لکسوس ES را به متقاضیان تحویل دهد. هر دو خودرو از طراحی فوق‌العاده‌ای برخوردارند و این نشان می‌دهد که تویوتا در تلاش است تا با تغییر استراتژی خود، سهم بیشتری از بازار را به دست آورد. مدل‌های جدید تویوتا آماده هستند تا با خودروهایی مانند تسلا مدل اس و دیگر سدان‌های رده‌بالا رقابت کنند و نشان دهند که تویوتا عزم جدی برای گسترش تولید خودروهای برقی فراتر از همکاری‌های فعلی، از جمله همکاری با سوبارو دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.