دیدگاه‌ها برای گمانه‌های رسانه‌ای در مورد تغییر در مدیریت ارتباطات «ایران خودرو» خلاف واقع است بسته هستند

گمانه‌های رسانه‌ای در مورد تغییر در مدیریت ارتباطات «ایران خودرو» خلاف واقع است

یک منبع آگاه در شرکت ایران خودرو، شایعات برخی رسانه‌ها درباره تغییرات در مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل این شرکت را تکذیب کرد. این منبع آگاه اظهار داشت: گرچه تغییر و تحول در ذات مدیریت شرکت‌ها برای بهبود روند فعالیت‌ها امری طبیعی است، اما ثبات مدیریت از اصول اساسی مدیریت بخش خصوصی در ایران خودرو

کد خبر : 83112
تاریخ انتشار : شنبه 10 می 2025 - 22:40

یک منبع آگاه در شرکت ایران خودرو، شایعات برخی رسانه‌ها درباره تغییرات در مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل این شرکت را تکذیب کرد.

این منبع آگاه اظهار داشت: گرچه تغییر و تحول در ذات مدیریت شرکت‌ها برای بهبود روند فعالیت‌ها امری طبیعی است، اما ثبات مدیریت از اصول اساسی مدیریت بخش خصوصی در ایران خودرو به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت بخش خصوصی در ایران خودرو، تقویت بخش ارتباطات و امور بین‌الملل را با جدیت دنبال می‌کند، گفت: تیمی از کارشناسان مجرب در حال برنامه‌ریزی برای افزایش کارآمدی و به‌روز رسانی در مسیر سیاست‌های تعیین شده توسعه این شرکت هستند که به‌تدریج موثر خواهد بود.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درباره تغییر در مدیریت ارتباطات ایران خودرو مطرح شده بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.