دیدگاه‌ها برای نگاهی به داستان ۱۰ ساله جنرال موتورز برای احیا کادیلاک به عنوان یک برند لوکس بسته هستند

نگاهی به داستان ۱۰ ساله جنرال موتورز برای احیا کادیلاک به عنوان یک برند لوکس

جنرال موتورز در دهه ۱۹۵۰ میلادی با کادیلاک به عنوان یک برند لوکس در اوج بود. اما با افزایش رقابت از سوی برندهای دیگر، این برند با کاهش سهم بازار مواجه شد. مارک رئوس، رئیس جنرال موتورز، نظارت بر احیای کادیلاک را بر عهده گرفته و قصد دارد این برند را دوباره به عنوان یک

کد خبر : 83861
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 می 2025 - 2:16
نگاهی به داستان ۱۰ ساله جنرال موتورز برای احیا کادیلاک به عنوان یک برند لوکس

جنرال موتورز در دهه ۱۹۵۰ میلادی با کادیلاک به عنوان یک برند لوکس در اوج بود. اما با افزایش رقابت از سوی برندهای دیگر، این برند با کاهش سهم بازار مواجه شد. مارک رئوس، رئیس جنرال موتورز، نظارت بر احیای کادیلاک را بر عهده گرفته و قصد دارد این برند را دوباره به عنوان یک برند لوکس آمریکایی برجسته کند.

مرکز طراحی جهانی جنرال موتورز نمادی از معماری و طراحی مدرن میانه قرن است که در دهه ۱۹۵۰ میلادی ساخته شده است. رئوس در دفتر خود در طبقه دوم این مرکز، بر احیای کادیلاک نظارت می‌کند.

کادیلاک در حال حاضر رقابت سختی با برندهای لوکس دیگری مانند ب‌ام‌و، مرسدس بنز، لکسس و تسلا دارد. این برند قصد دارد با تمرکز بر خودروهای تمام الکتریکی و سدان‌های اسپرت، دوباره جایگاه خود را در بازار به دست آورد.

در سال ۲۰۱۸ میلادی، رئوس و تیمش نقشه‌ای برای آینده کادیلاک ترسیم کردند که شامل تمرکز بر خودروهای لوکس و کاهش وابستگی به قطعات مشترک با دیگر برندهای جنرال موتورز بود.

کادیلاک اخیراً از خودروی الکتریکی لیریک رونمایی کرده و قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ میلادی تمام مدل‌های خود را به خودروهای الکتریکی تبدیل کند.

سلستیک، پرچمدار جدید کادیلاک، یک خودروی سفارشی با قیمت ۳۰۰ هزار دلار است که در حال حاضر در حال رونمایی مجدد است.

فروش کادیلاک در ایالات متحده در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ میلادی ۱۸ درصد رشد داشته و این برند در حال حاضر در رتبه پنجم فروش در بازار ایالات متحده قرار دارد.

با این حال، فروش کادیلاک در چین با کاهش مواجه شده است. این برند قصد دارد با بازسازی قابلیت‌های فروش و تمرکز بر بازارهای جدید، دوباره رشد خود را آغاز کند.

رئوس تأکید کرده است که چین و اروپا نقش کلیدی در احیای کادیلاک خواهند داشت. این برند قصد دارد با تمرکز بر فناوری‌های پیشرفته و طراحی‌های نوین، دوباره به عنوان یک برند لوکس برجسته شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.