دیدگاه‌ها برای اهمیت راهبردی کیفیت در تقویت برند و توسعه فروش بسته هستند

اهمیت راهبردی کیفیت در تقویت برند و توسعه فروش

متاسفانه، متن مورد نظر بسیار کوتاه است و به نظر می رسد تنها شامل یک نام و یک لینک می باشد. با این حال، می توان آن را به صورت زیر بازنویسی کرد: دکتر شهرام شیرکوند، یک پژوهشگر و مشاور در حوزه صنعت است.

کد خبر : 86722
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 می 2025 - 14:33
اهمیت راهبردی کیفیت در تقویت برند و توسعه فروش

متاسفانه، متن مورد نظر بسیار کوتاه است و به نظر می رسد تنها شامل یک نام و یک لینک می باشد. با این حال، می توان آن را به صورت زیر بازنویسی کرد:

دکتر شهرام شیرکوند، یک پژوهشگر و مشاور در حوزه صنعت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.