اولین تصاویر از هاچ بک ملی کرمان موتور
کرمان موتور تولید آزمایشی اولین هاچ بک ملی خود به نام “شدو” را آغاز کرده است. این خودرو بر اساس پلتفرم جک J4 طراحی شده و دارای ویژگی هایی مانند کلاستر دیجیتال، استارت دکمه ای و دسته دنده الکتریکی است. پیشتر، کرمان موتور تولید سدان ملی خود، کی ام سی ایگل، را بر اساس همین

کرمان موتور تولید آزمایشی اولین هاچ بک ملی خود به نام “شدو” را آغاز کرده است. این خودرو بر اساس پلتفرم جک J4 طراحی شده و دارای ویژگی هایی مانند کلاستر دیجیتال، استارت دکمه ای و دسته دنده الکتریکی است.
پیشتر، کرمان موتور تولید سدان ملی خود، کی ام سی ایگل، را بر اساس همین پلتفرم آغاز کرده بود. ایگل اکنون در خطوط تولید کرمان موتور حضور دارد و در خیابان ها نیز دیده می شود.
مدیرعامل کرمان موتور در اواخر سال ۱۴۰۳ اعلام کرده بود که این شرکت قصد دارد در سال ۱۴۰۴ اولین هاچ بک ملی خود را تولید کند.
شدو، اولین هاچ بک ملی کرمان موتور، طراحی متفاوتی نسبت به ایگل دارد و احتمالا از همان ابتدا دارای داخلی سازی بالایی خواهد بود. کرمان موتور در تولید ایگل به داخلی سازی فراتر از ۷۰ درصد رسیده است.
این خودرو با امکاناتی مانند کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم و پارچه، رینگ آلومینیومی، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، تهویه الکتریکی، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر لمسی، سانروف برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، دسته دنده الکتریکی، کلاستر دیجیتال، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی به بازار می آید.
همچنین، KMC Shadow احتمالا از پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی استفاده می کند که ۱۰۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۶ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. جعبه دنده این خودرو نیز احتمالا از نوع CVT است که توان را به چرخ های جلو می رساند.
با توجه به اطلاعات موجود، می توان انتظار داشت که عملکرد فنی کی ام سی شدو مشابه جک J4 باشد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0