نقش خدمات پس از فروش در تجربه مشتری خودروهای اکستریم
در طول یک سال اخیر، برند اکستریم با انجام مجموعهای از اقدامات عملیاتی در سطح کشور، از جمله اجرای کمپینهای فصلی، ارتقای زیرساختهای دیجیتال و گسترش ابزارهای ارتباطی با مشتریان، موفق به ایجاد تغییرات قابل توجهی در کیفیت و گستردگی خدمات پس از فروش خود شده است.
کد خبر : 88208
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 ژوئن 2025 - 12:21

در طول یک سال اخیر، برند اکستریم با انجام مجموعهای از اقدامات عملیاتی در سطح کشور، از جمله اجرای کمپینهای فصلی، ارتقای زیرساختهای دیجیتال و گسترش ابزارهای ارتباطی با مشتریان، موفق به ایجاد تغییرات قابل توجهی در کیفیت و گستردگی خدمات پس از فروش خود شده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0