کمپین بزرگ «شِل» برای بستهبندیهای جدید
شل هلیکس، یکی از برندهای پیشرو در تولید روغنموتور خودروهای سواری، با رونمایی از کمپین بازاریابی جهانی تحت عنوان «نیروی درونی را به کار ببر» یا «Unleash the Power Within»، گام جدیدی در تعریف نحوه ارتباط رانندگان با روغنموتور برداشته است. این کمپین همزمان با معرفی ظاهر جدید و جذاب محصولات خانواده هلیکس، ارائه شده
کد خبر : 89935
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 ژوئن 2025 - 21:14

شل هلیکس، یکی از برندهای پیشرو در تولید روغنموتور خودروهای سواری، با رونمایی از کمپین بازاریابی جهانی تحت عنوان «نیروی درونی را به کار ببر» یا «Unleash the Power Within»، گام جدیدی در تعریف نحوه ارتباط رانندگان با روغنموتور برداشته است. این کمپین همزمان با معرفی ظاهر جدید و جذاب محصولات خانواده هلیکس، ارائه شده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0