دیدگاهها برای انتشار جزئیات برنامههای مراقبتی گروه بهمن از مشتریان خود در روزهای جنگ بسته هستند
انتشار جزئیات برنامههای مراقبتی گروه بهمن از مشتریان خود در روزهای جنگ
گروه بهمن جزئیات برنامههای مراقبتی خود را برای مشتریانش در روزهای جنگ منتشر کرد. این گزارش نشان میدهد که این خودروساز با اقدامات ابتکاری خود توانسته است نگرانیهای مشتریان را در طول ۱۲ روز جنگ کاهش دهد. از جمله اقدامات انجام شده میتوان به اجرای طرح افزایش بازه سرویس اولیه، پاسخگویی ۲۴ ساعته و تسریع
کد خبر : 92304
تاریخ انتشار : شنبه 28 ژوئن 2025 - 18:10

گروه بهمن جزئیات برنامههای مراقبتی خود را برای مشتریانش در روزهای جنگ منتشر کرد. این گزارش نشان میدهد که این خودروساز با اقدامات ابتکاری خود توانسته است نگرانیهای مشتریان را در طول ۱۲ روز جنگ کاهش دهد. از جمله اقدامات انجام شده میتوان به اجرای طرح افزایش بازه سرویس اولیه، پاسخگویی ۲۴ ساعته و تسریع در خدمات اشاره کرد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0