دیدگاه‌ها برای سود کاهش تعرفه واردات خودرو به جیب چه کسی می‌رود؟ بسته هستند

سود کاهش تعرفه واردات خودرو به جیب چه کسی می‌رود؟

یکی از مهم‌ترین آثار مثبت حمایت از تولید داخل به‌ویژه در حوزه قطعه‌سازی تقویت جریان نقدینگی و پایداری در زنجیره‌تولید است. واردات قطعات علاوه‌بر هزینه‌های ارزی بالا نیازمند زمان طولانی برای ترخیص و تامین است. در مقابل همکاری با قطعه‌سازان داخلی مزایای قابل‌توجهی از جمله امکان تامین سریع‌تر و جلوگیری از هرگونه توقف در خطوط

کد خبر : 97954
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 31 جولای 2025 - 2:19
سود کاهش تعرفه واردات خودرو به جیب چه کسی می‌رود؟

یکی از مهم‌ترین آثار مثبت حمایت از تولید داخل به‌ویژه در حوزه قطعه‌سازی تقویت جریان نقدینگی و پایداری در زنجیره‌تولید است. واردات قطعات علاوه‌بر هزینه‌های ارزی بالا نیازمند زمان طولانی برای ترخیص و تامین است. در مقابل همکاری با قطعه‌سازان داخلی مزایای قابل‌توجهی از جمله امکان تامین سریع‌تر و جلوگیری از هرگونه توقف در خطوط تولید خودروساز، کاهش وابستگی به ارز خارجی و مهم‌تر از همه امکان انتقال دانش فنی و توسعه آن در کشور و حفظ اشتغال داخلی را به دنبال دارد
source

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.