دیدگاه‌ها برای ضرورت تقویت نقش روابط‌عمومی در برندسازی و مسئولیت اجتماعی بسته هستند

ضرورت تقویت نقش روابط‌عمومی در برندسازی و مسئولیت اجتماعی

دکتر شهرام شیرکوند ، روزنامه نگار و پژوهشگر حوزه روابط عمومی *source

کد خبر : 99005
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 آگوست 2025 - 23:15
ضرورت تقویت نقش روابط‌عمومی در برندسازی و مسئولیت اجتماعی

دکتر شهرام شیرکوند ، روزنامه نگار و پژوهشگر حوزه روابط عمومی *
source

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.