دیدگاه‌ها برای پروژه جدید رضوانی رونمایی شد؛ پورشه ۹۱۱ با ظاهری کلاسیک و شتاب دیوانه‌وار بسته هستند

پروژه جدید رضوانی رونمایی شد؛ پورشه ۹۱۱ با ظاهری کلاسیک و شتاب دیوانه‌وار

منتشر شده در 20 مرداد 1404 ساعت 17:00 شرکت رضوانی که مقر آن در کالیفرنیا واقع شده، بیش از یک دهه است در زمینه تولید انواع سوپر اتومبیل و شاسی‌ بلندهای الهام‌ گرفته از خودروهای نظامی فعالیت می کند. این شرکت در پروژه جدید خود به نوعی سنت‌ شکنی کرده و به سراغ پورشه ۹۱۱

کد خبر : 99932
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 آگوست 2025 - 0:53
پروژه جدید رضوانی رونمایی شد؛ پورشه ۹۱۱ با ظاهری کلاسیک و شتاب دیوانه‌وار


منتشر شده در 20 مرداد 1404 ساعت 17:00

پروژه جدید رضوانی رونمایی شد؛ پورشه ۹۱۱ با ظاهری کلاسیک و شتاب دیوانه‌وار

شرکت رضوانی که مقر آن در کالیفرنیا واقع شده، بیش از یک دهه است در زمینه تولید انواع سوپر اتومبیل و شاسی‌ بلندهای الهام‌ گرفته از خودروهای نظامی فعالیت می کند. این شرکت در پروژه جدید خود به نوعی سنت‌ شکنی کرده و به سراغ پورشه ۹۱۱ رفته است. در این پروژه، مهندسان رضوانی کوپه پرطرفدار آلمانی را با حال و هوای کلاسیک بازسازی نموده و آن را در دو نسخه برای علاقه‌مندان آماده کرده‌اند. این نسخه‌ها RR1 600 و RR1 750 نام دارند و در طراحی آنها از پورشه ۹۳۵ الگوبرداری شده است.

طراحی یکسان، عملکرد متفاوت

نام این دو نسخه به توان خروجی پیشرانه آنها اشاره دارد. RR1 600 بر پایه نسل ۹۹۲ پورشه ۹۱۱ ساخته شده و از پیشرانه ۳ لیتری شش سیلندر تخت توئین ‌توربو بهره می‌برد. این موتور با توربو شارژر های ارتقا یافته و تغییرات سخت‌افزاری که رضوانی جزئیات کاملش را فاش نکرده، می‌تواند ۶۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند و در زمان ۳ ثانیه خودرو را به سرعت ۶۰ مایل یا ۹۷ کیلومتر بر ساعت برساند.

پورشه ۹۱۱ کلاسیک

مدل RR1 750 که بر پایه پورشه ۹۱۱ توربو S توسعه یافته، نیروی خود را از یک موتور ۳.۸ لیتری شش سیلندر تخت توئین‌ توربو با قدرت ۷۵۰ اسب‌ بخار دریافت می‌کند. این نسخه با بهره‌گیری از سیستم چهارچرخ محرک و گیربکس هفت سرعته دوکلاچه، در عرض فقط و فقط ۲ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل یا ۹۷ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. مشتریان می‌توانند با سفارش تعلیق قابل تنظیم Ohlins TTX-Pro، توانایی‌های پیست این خودرو را بهبود دهند.

پروژه جدید رضوانی رونمایی شد؛ پورشه ۹۱۱ با ظاهری کلاسیک و شتاب دیوانه‌وار

تولید محدود و فرایند ساخت زمان‌بر

رضوانی در نظر دارد تنها ۵۰ دستگاه از این پروژه را تولید کند. جالب اینکه به گفته کمپانی، ساخت هر دستگاه حدود چهار ماه زمان می‌برد. قیمت مدل پایه این پروژه از ۱۹۵ هزار دلار آغاز می‌شود. جالب اینکه رقم مذکور شامل خود خودرو، یعنی پورشه ۹۱۱ نسل ۹۹۲، نشده و خریدار باید آن را جداگانه تهیه کند!

آپشن‌های سفارشی با هزینه‌های قابل ‌توجه

همانند خود خودرو، آپشن‌های سفارشی آن نیز ارزان نیستند. به عنوان مثال، رینگ‌های دارای قفل مرکزی ۱۲,۵۰۰ دلار، پوشش فیبرکربنی رینگ‌ها ۴,۵۰۰ دلار، سیستم تعلیق ارتقایافته برای پیست ۸,۵۰۰ دلار، اینترکولر و رادیاتور کمکی هر کدام ۳,۵۰۰ دلار و ترمزهای تقویت‌شده برمبو هم‌قیمت رینگ‌ها هستند.

source

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.