دیدگاه‌ها برای نیسان ایکس تریل نیسمو معرفی شد، نسخه اسپرت با بهبود هندلینگ بسته هستند

نیسان ایکس تریل نیسمو معرفی شد، نسخه اسپرت با بهبود هندلینگ

بخش پرفورمنس نیسمو نیسان مشغول گسترش حضور خود در بین شاسی‌بلندهای این شرکت است. پس از معرفی نسخه نیسمو از پاترول، این بخش اکنون توجه خود را به ایکس تریل، معطوف کرده است. نیسان ایکس تریل نیسمو از کیت بدنه اسپرت، سیستم تعلیق سفارشی و تنظیم خاص سامانه چهارچرخ محرک بهره می‌برد که بر بهبود

کد خبر : 101572
تاریخ انتشار : جمعه 22 آگوست 2025 - 12:48

بخش پرفورمنس نیسمو نیسان مشغول گسترش حضور خود در بین شاسی‌بلندهای این شرکت است. پس از معرفی نسخه نیسمو از پاترول، این بخش اکنون توجه خود را به ایکس تریل، معطوف کرده است. نیسان ایکس تریل نیسمو از کیت بدنه اسپرت، سیستم تعلیق سفارشی و تنظیم خاص سامانه چهارچرخ محرک بهره می‌برد که بر بهبود هندلینگ و لذت رانندگی تمرکز دارند. بااین‌حال، پیشرانه هیبریدی آن هیچ افزایش قدرتی تجربه نکرده است.

نیسان ایکس تریل نیسمو

در ظاهر، این شاسی‌بلند مجهز به اسپلیتر برجسته جلو با لوگوی نیسمو، رکاب‌های کناری و دیفیوزر عقب با چراغ ترمز به سبک فرمول یک است که همگی با تزئینات قرمز، امضای برند پرفورمنس نیسان، مزین شده‌اند. به گفته شرکت، این کیت بدنه نه‌تنها تزئینی است، بلکه نیروی رو به بالا را تا ۲۹ درصد نسبت به ایکس تریل استاندارد کاهش می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته، رینگ‌های ۲۰ اینچی آلومینیومی اختصاصی است که طراحی آن خنک‌سازی ترمزها را بهبود می‌بخشد. این رینگ‌ها با لاستیک‌های پهن‌تر میشلن پایلوت اسپرت پوشیده شده‌اند که چسبندگی بیشتری روی آسفالت فراهم می‌کنند.

نیسان ایکس تریل نیسمو

در داخل کابین، روکش‌های مشکی با دوخت قرمز و تزئینات هم‌رنگ به کار رفته‌اند. فضای اسپرت با صندلی‌های سفارشی ریکارو با پشتی یکپارچه، روکش چرم و آلکانتارا تقویت شده است. این صندلی‌ها که پشتیبانی بهتری ارائه می‌دهند، مجهز به تنظیم برقی و گرم‌کن هستند تا راحتی را فدا نکنند. درحالی‌که ایکس تریل استاندارد با چیدمان هفت‌نفره نیز عرضه می‌شود، نسخه نیسمو تنها پنج‌نفره است.

نیسان ایکس تریل نیسمو

مشخصات فنی نیسان ایکس تریل نیسمو

اگرچه انتظار می‌رود نسخه نیسمو ایکس تریل قدرت بیشتری ارائه دهد اما این مدل از همان قوای محرکه e-Power هیبریدی استاندارد استفاده می‌کند. این سیستم هیبریدی بردافزا شامل یک پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری توربوشارژ به‌عنوان ژنراتور و دو موتور الکتریکی است که درمجموع ۲۱۱ اسب بخار و ۵۲۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. هرچند این قدرت خیلی زیاد نیست اما مهندسان نیسمو بر ارتقای شاسی و الکترونیک شاسی‌بلند تمرکز کرده‌اند تا آن را برای جاده‌های پرپیچ‌وخم مناسب‌تر کنند.

نیسان ایکس تریل نیسمو

نیسان ایکس تریل نیسمو اولین خودروی نیسان است که از کمک‌فنرهای Kayaba Swing Valve استفاده می‌کند که گفته می‌شود بدون کاهش راحتی، حرکات گهواره‌ای بدنه را به حداقل می‌رساند. علاوه بر این، سیستم چهارچرخ محرک الکتریکی e-4ORCE برای توزیع نیروی بیشتر به محور عقب و بهبود قابلیت توزیع گشتاور چرخ‌های جلو تنظیم شده است. همچنین، ماژول کنترل خودرو (VCM) بازتنظیم شده و حالت اسپرت آن بر پاسخگویی بیشتر اولویت دارد. عرضه نیسان ایکس تریل نیسمو در بازار ژاپن از مهرماه آغاز می‌شود و قیمت آن از ۵,۴۱۶,۴۰۰ ین (۳۶,۷۰۰ دلار) تا ۵,۹۶۲,۰۰۰ ین (۴۰,۴۰۰ دلار) است.

نیسان ایکس تریل نیسمو

source

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.