ایساکو ؛ شانزدهمین سال بیرقیب در صدر خدمات پس از فروش ایران
منتشر شده در 12 شهریور 1404 ساعت 16:00 شرکت ایساکو، بازوی خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایرانخودرو، در ارزیابی سالانه وزارت صنعت، معدن و تجارت بار دیگر موفق به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش کشور شد. این عنوان برای شانزدهمین سال پیاپی به ایساکو رسیده و این شرکت همچنین پنج سال متوالی

منتشر شده در 12 شهریور 1404 ساعت 16:00


شرکت ایساکو، بازوی خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایرانخودرو، در ارزیابی سالانه وزارت صنعت، معدن و تجارت بار دیگر موفق به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش کشور شد.
این عنوان برای شانزدهمین سال پیاپی به ایساکو رسیده و این شرکت همچنین پنج سال متوالی است که بهعنوان برترین شرکت خدمات پس از فروش کشور معرفی میشود.
بر اساس گزارش رسمی وزارت صمت، ایساکو در سال جاری با کسب امتیاز ۹۲.۹ در شاخصهای کلیدی از جمله آموزش و تخصص نیروی انسانی، استفاده از ابزارهای استاندارد و بهروز، توسعه زیرساختهای فنی و محیطی، رعایت استانداردهای زیستمحیطی و ایمنی و همچنین فرآیندهای خدمترسانی، جایگاه نخست را میان تمام شرکتهای ارائهدهنده خدمات پس از فروش خودرو در ایران به دست آورد.
کسب رتبه برتر در تمامی این شاخصها، حاصل سرمایهگذاری مستمر ایرانخودرو در توسعه سرمایه انسانی، ارتقای تجهیزات، بهبود فرآیندهای کاری و ارتقای کیفیت قطعات یدکی است.
این دستاورد همچنین نشاندهنده تلاش شبکه گسترده نمایندگیهای مجاز و اعتماد مشتریانی است که خدمات ایساکو را پشتیبان مطمئن خودروهای خود میدانند.
ایساکو با برخورداری از ۶۶۲ نمایندگی فعال در سراسر کشور، مأموریت خود را در مسیر ارتقای کیفیت خدمات، افزایش رضایتمندی مشتریان و دستیابی به استانداردهای جهانی دنبال میکند.
تداوم موفقیتهای این شرکت در ارزیابیهای ملی، مهر تأییدی بر جایگاه آن بهعنوان پیشروترین شرکت خدمات پس از فروش در ایران است.
source
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0