قیمت جدید محصولات فونیکس با افزایش اعلام شد – شهریور ۱۴۰۴
منتشر شده در 13 شهریور 1404 ساعت 12:38 شرکت مدیران خودرو به تازگی قیمت جدید محصولات فونیکس را با افزایش محسوس اعلام کرده و از این پس فروش با قیمت های جدید انجام می شود. شرکت مدیران خودرو همانند دیگر شرکت های تولید کننده خودرو دست به اصلاح قیمت های خود زده و قیمت جدید

منتشر شده در 13 شهریور 1404 ساعت 12:38


شرکت مدیران خودرو به تازگی قیمت جدید محصولات فونیکس را با افزایش محسوس اعلام کرده و از این پس فروش با قیمت های جدید انجام می شود.
شرکت مدیران خودرو همانند دیگر شرکت های تولید کننده خودرو دست به اصلاح قیمت های خود زده و قیمت جدید محصولات فونیکس را با محاسبات جدید اعلام کرده است. پس از درگیری های طولانی مدت ایران خودرو با نهادهای ذیربط در صنعت، سرانجام قیمت گذاری دستوری به نوعی کنار رفت و قیمت گذاری با نظارت جایگزین شد. بر این اساس دیگر خبری از شورای رقابت در بحث قیمت گذاری محصولات نخواهد بود و از این پس خودروسازان قیمت گذاری را خودشان انجام می دهند و البته نظارت سازمان حمایت را در این پروسه خواهیم داشت. بر اساس اعلام رسمی شرکت، قیمت جدید محصولات فونیکس به شرح زیر است.
نام خودرو | قیمت قبل (تومان) | قیمت جدید (تومان) | میزان افزایش (تومان) |
فونیکس آریزو ۶ GT | ۱,۸۷۱,۶۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۷۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۲۹۹,۹۰۰,۰۰۰ |
فونیکس آریزو ۸ | ۲,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۹۲۳,۶۰۰,۰۰۰ | ۳۹۳,۶۰۰,۰۰۰ |
فونیکس FX پرمیوم | ۲,۴۸۳,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۵۰۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۲۱,۱۰۰,۰۰۰ |
فونیکس FX پرمیوم – دو دیفرانسیل | ۲,۴۸۹,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۶۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۳۷۳,۰۰۰,۰۰۰ |
فونیکس تیگو ۷ پرو e پلاس | ۲,۳۶۴,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۷۴۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳۷۹,۳۰۰,۰۰۰ |
فونیکس تیگو ۷ پرومکس | ۲,۳۰۴,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۵۸۹,۷۰۰,۰۰۰ | ۲۸۵,۷۰۰,۰۰۰ |
فونیکس تیگو ۷ پرومکس – دو دیفرانسیل | ۲,۵۷۲,۲۰۰,۰۰۰ | ۲,۹۰۴,۹۰۰,۰۰۰ | ۳۳۲,۷۰۰,۰۰۰ |
فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس | ۳,۳۰۲,۷۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۳۲,۳۰۰,۰۰۰ |
فونیکس تیگو ۸ پرو مکس IE | ۳,۳۷۷,۵۰۰,۰۰۰ | ۳,۴۰۵,۸۰۰,۰۰۰ | ۲۸,۳۰۰,۰۰۰ |
در پایان می توانید تست و بررسی مربوط به آریزو ۶ جی تی را که توسط تیم آخرین خودرو انجام شده را مشاهده کنید. همچنین می توانید لیست قیمت بازار و کارخانه خودروهای بازار را از طریق لیست قیمت روز آخرین خودرو دنبال کنید.
تست و بررسی آریزو ۶ جی تی
آریزو ۶ جی تی از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم بهره می برد که این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند.
سیستم تعلیق این خودرو در محور جلو از نوع مک فرسون در محور عقب از نوع توییست بیم است که سواری قابل قبولی را به ارمغان می آورد اما قطعا سواری در ردیف دوم نمی توان خیلی نرم باشد چرا که سیستم مولتی لینک را در محور عقب نداریم.
source
برچسب ها :ایران خودرو
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0