راهبرد مرسدس بنز در بازار چین
اولا کالنیوس، مدیرعامل مرسدس بنز، اعلام کرده که این شرکت حاضر است برای حفظ سود و جایگاه برند، سهم بازار خود را در این کشور از دست بدهد.source
کد خبر : 104118
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 سپتامبر 2025 - 13:56

اولا کالنیوس، مدیرعامل مرسدس بنز، اعلام کرده که این شرکت حاضر است برای حفظ سود و جایگاه برند، سهم بازار خود را در این کشور از دست بدهد.
source
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0