دیدگاه‌ها برای راهبرد مرسدس بنز در بازار چین بسته هستند

راهبرد مرسدس بنز در بازار چین

اولا کالنیوس، مدیرعامل مرسدس بنز، اعلام کرده که این شرکت حاضر است برای حفظ سود و جایگاه برند، سهم بازار خود را در این کشور از دست بدهد.source

کد خبر : 104118
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 سپتامبر 2025 - 13:56
راهبرد مرسدس بنز در بازار چین

اولا کالنیوس، مدیرعامل مرسدس بنز، اعلام کرده که این شرکت حاضر است برای حفظ سود و جایگاه برند، سهم بازار خود را در این کشور از دست بدهد.
source

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.