پایان زودهنگام لاماکو فلو؟ فقط 500 دستگاه مونتاژ شد و دیگر خبری نیست!
لاماکو فلو، محصولی که با هدف پوشش بخشی از بازار خودروهای اقتصادی زیر دو میلیارد تومان معرفی شده بود، این روزها بیش از همیشه نامش در شبکههای اجتماعی دیده میشود. اما پرسش اصلی اینجاست: آیا این خودرو، آنطور که در ابتدا تبلیغ شد، واقعاً انتخابی مطمئن برای خریداران ایرانی است؟ فلو در اصل همان Dongfeng
لاماکو فلو، محصولی که با هدف پوشش بخشی از بازار خودروهای اقتصادی زیر دو میلیارد تومان معرفی شده بود، این روزها بیش از همیشه نامش در شبکههای اجتماعی دیده میشود.
اما پرسش اصلی اینجاست: آیا این خودرو، آنطور که در ابتدا تبلیغ شد، واقعاً انتخابی مطمئن برای خریداران ایرانی است؟
فلو در اصل همان Dongfeng Glory 500 چینی است که با برند لاماکو توسط آرین پارس موتور در ایران معرفی و مونتاژ شد.
اما گزارشهای دریافتی از منابع مختلف بازار خودرو نشان میدهد تولید آن در چین مدتهاست متوقف شده و در ایران نیز تعداد بسیار محدودی از آن، کمتر از ۵۰۰ دستگاه مونتاژ و آماده فروش شده است.
ما، در پایگاه خبری چرخان تلاش میکنیم در حد توان، ضعف و مشکلات خودروهای بازار ایران را موشکافی کنیم و با توجه به اخبار و اطلاعات، امروز به سراغ محصول جدید بازار کشور، یعنی لاماکو فلو رفتهایم.
در ادامه همراه ما باشید…
توقف تولید در داخل و خارج کشور
طبق اطلاعاتی که از فعالان حوزه واردات و خدمات پس از فروش بهدست آمده، تیراژ لاماکو فلو در مرحله نخست و شاید بهتر بگوییم مرحله آخر!!!، کمتر از ۵۰۰ دستگاه بوده است.
چنین تیراژی در صنعت خودرو معمولاً نشانه یک پروژه آزمایشی یا موقتی است، نه تولید انبوه.
با این حال، تا این لحظه هیچ اطلاعیه رسمی از سوی شرکت لاماکو یا بهتر بگوییم آرین پارس موتور درباره ادامه یا توقف تولید این خودرو منتشر نشده است.
این وضعیت باعث شده برخی کارشناسان بازار خودرو درباره تأمین قطعات یدکی و خدمات پس از فروش آن در آینده اظهار نگرانی کنند. چرا که با توجه به توقف تولید در کشور مبدأ، تداوم پشتیبانی در ایران مستلزم برنامهریزی دقیق و ذخیره قطعات مصرفی است، اتفاقی کهمشخص نیست توسط تولیدکننده ایرانی پیش بینی و انجام شده یا نه!!
اگرچه در دنیای خودرو، محصولات جدید معمولاً با هیجان و تبلیغات فراوانی معرفی میشوند، اما لاماکو فلو میتواند داستان پرحاشیه و فاجعه بار خودروهای هن تنگ ایکس ۷، راین V5، ریگان کوپا، بیسو و … را تکرار کرده و مالکینش را به شدت دچار مشکل کند!
بد نیست مطلب لاماکو فلو با مشخصات اقتصادی اما قیمت غیر اقتصادی آیا ارزش خرید دارد؟ بخوانید تا با این خودرو بیشتر آشنا شوید.
طراحی قدیمی و بیروح: آیا این خودرو متعلق به قرن 21 است؟
در دنیایی که طراحیهای نوآورانه و جذاب حرف اول را میزنند، لاماکو فلو با ظاهری که به وضوح از مد افتاده است، هیچ جذابیتی برای حتی تست و آزمایش ندارد. طراحی ظاهری این خودرو تلفیقی از سادگی و بیروحی است که بیشتر به یک خودروی قدیمی و از مد افتاده شباهت دارد.
نزدیک به 2 میلیارد تومان برای خودرویی که ظاهری مشابه خودروهای یک دهه پیش دارد باید پرداخت شود؟! سردندهی کوییک، دریچههای کولر اطلس و دکمههای تهویه دستی که به دوران ما قبل تاریخ مربوط میشود، تنها نمونههایی از این طراحی ناامیدکننده هستند که در خودروهای ارزانقیمت بازار ایران هم قابل دسترسی هستند.
لاماکوفلو از ابتدا مشخص بود که بازار ندارد
بازار خودرو ایران به سرعت در حال تغییر است و نیازهای مصرفکنندگان نیز به روز میشود. در چنین شرایطی، لاماکو فلو با ویژگیهای فنی متوسط و طراحی ضعیف خود، به وضوح نمیتواند در برابر رقبا به موفقیت برسد. در حالی که دیگر برندها با طراحیهای جذاب و فناوریهای نوین به بازار وارد میشوند، لاماکو فلو به یک انتخاب نامناسب تبدیل شده است. این ناکامی در بازار، نتیجهای است از عدم درک صحیح از نیازها و سلیقههای خریداران.
در جایی که رقبایی مانند کیامسی، امویام، تیگارد و بهمن موتور قرار دارند، یک برند تازهتاسیس باید شبکه بسیار قدرتمندی تشکیل دهد تا بتواند محصولات خود را عرضه کند و موفقیت کسب کند.
مشکلات جدی در تأمین قطعات یدکی
بر اساس گفتههای برخی تعمیرکاران و فروشندگان قطعات، هنوز شبکه گستردهای برای خدمات پس از فروش لاماکو فلو شکل نگرفته است. به گفته برخی از آنان، قطعات مربوط به Glory 500 در بازار منطقهای (از جمله امارات) بهصورت محدود عرضه میشود و این مسئله ممکن است در آینده برای دارندگان خودرو، هزینه و زمان بیشتری برای تعمیرات ایجاد کند و به نظر میرسد مصرف کننده پس از چند ماه باید به دنبال ساده ترین قطعات مصرفی این خودرو باشد!
با توجه به اطلاعات موجود و البته شرایط بازار قطعات یدکی در کشور؛ در یک بازار که قطعات یدکی با کیفیت و اصل به سرعت نایاب میشوند، خریداران این خودرو باید به دنبال راهحلهای غیررسمی و پرهزینه باشند که خود میتواند به یک منبع دردسر تبدیل شود. لاماکو در ایران، چند نمایندگی خدمات پس از فروش دارد؟ آیا همه این نمایندگیها قطعات فلو و یا امکان تعمیر این خودرو را دارند؟
باید دید که آیا لاماکو در نظر دارد تا با توسعه شبکه خدمات، این نگرانیها را برطرف کند؟
آیا خریداران باید نگران باشند؟
تجربهی برخی برندهای نوپا در سالهای گذشته نشان داده که تولید محدود، اگر با پشتیبانی بلندمدت همراه نباشد، میتواند برای خریداران دردسرساز شود. از سوی دیگر، ممکن است شرکت لاماکو برنامههایی برای ادامه واردات یا تأمین قطعات از طریق منابع موازی داشته باشد که هنوز بهصورت عمومی اعلام نشده است.
به همین دلیل، بهتر است خریداران پیش از تصمیمگیری نهایی، از وضعیت خدمات پس از فروش و تأمین قطعات این خودرو در نمایندگیهای رسمی اطمینان حاصل کنند.
لاماکو فلو با شعار «یک خودروی اقتصادی و متفاوت» وارد بازار شد، اما اگر آمار تولید محدود آن درست باشد، احتمال دارد این خودرو تنها برای مدت کوتاهی در خیابانهای کشور دیده شده و به سرعت با خاطره ای بد برای مشتریان از بازار محو شود!
بدیهی است، پایگاه خبری چرخان آماده انتشار پاسخ رسمی شرکت لاماکو درباره جزئیات تولید، برنامه خدمات پس از فروش و وضعیت قطعات این خودرو است تا شفافیت بیشتری برای مخاطبان ایجاد شود.
source
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
پایان زودهنگام لاماکو فلو؟ فقط 500 دستگاه مونتاژ شد و دیگر خبری نیست!
لاماکو فلو، محصولی که با هدف پوشش بخشی از بازار خودروهای اقتصادی زیر دو میلیارد تومان معرفی شده بود، این روزها بیش از همیشه نامش در شبکههای اجتماعی دیده میشود. اما پرسش اصلی اینجاست: آیا این خودرو، آنطور که در ابتدا تبلیغ شد، واقعاً انتخابی مطمئن برای خریداران ایرانی است؟ فلو در اصل همان Dongfeng
لاماکو فلو، محصولی که با هدف پوشش بخشی از بازار خودروهای اقتصادی زیر دو میلیارد تومان معرفی شده بود، این روزها بیش از همیشه نامش در شبکههای اجتماعی دیده میشود.
اما پرسش اصلی اینجاست: آیا این خودرو، آنطور که در ابتدا تبلیغ شد، واقعاً انتخابی مطمئن برای خریداران ایرانی است؟
فلو در اصل همان Dongfeng Glory 500 چینی است که با برند لاماکو توسط آرین پارس موتور در ایران معرفی و مونتاژ شد.
اما گزارشهای دریافتی از منابع مختلف بازار خودرو نشان میدهد تولید آن در چین مدتهاست متوقف شده و در ایران نیز تعداد بسیار محدودی از آن، کمتر از ۵۰۰ دستگاه مونتاژ و آماده فروش شده است.
ما، در پایگاه خبری چرخان تلاش میکنیم در حد توان، ضعف و مشکلات خودروهای بازار ایران را موشکافی کنیم و با توجه به اخبار و اطلاعات، امروز به سراغ محصول جدید بازار کشور، یعنی لاماکو فلو رفتهایم.
در ادامه همراه ما باشید…
توقف تولید در داخل و خارج کشور
طبق اطلاعاتی که از فعالان حوزه واردات و خدمات پس از فروش بهدست آمده، تیراژ لاماکو فلو در مرحله نخست و شاید بهتر بگوییم مرحله آخر!!!، کمتر از ۵۰۰ دستگاه بوده است.
چنین تیراژی در صنعت خودرو معمولاً نشانه یک پروژه آزمایشی یا موقتی است، نه تولید انبوه.
با این حال، تا این لحظه هیچ اطلاعیه رسمی از سوی شرکت لاماکو یا بهتر بگوییم آرین پارس موتور درباره ادامه یا توقف تولید این خودرو منتشر نشده است.
این وضعیت باعث شده برخی کارشناسان بازار خودرو درباره تأمین قطعات یدکی و خدمات پس از فروش آن در آینده اظهار نگرانی کنند. چرا که با توجه به توقف تولید در کشور مبدأ، تداوم پشتیبانی در ایران مستلزم برنامهریزی دقیق و ذخیره قطعات مصرفی است، اتفاقی کهمشخص نیست توسط تولیدکننده ایرانی پیش بینی و انجام شده یا نه!!
اگرچه در دنیای خودرو، محصولات جدید معمولاً با هیجان و تبلیغات فراوانی معرفی میشوند، اما لاماکو فلو میتواند داستان پرحاشیه و فاجعه بار خودروهای هن تنگ ایکس ۷، راین V5، ریگان کوپا، بیسو و … را تکرار کرده و مالکینش را به شدت دچار مشکل کند!
بد نیست مطلب لاماکو فلو با مشخصات اقتصادی اما قیمت غیر اقتصادی آیا ارزش خرید دارد؟ بخوانید تا با این خودرو بیشتر آشنا شوید.
طراحی قدیمی و بیروح: آیا این خودرو متعلق به قرن 21 است؟
در دنیایی که طراحیهای نوآورانه و جذاب حرف اول را میزنند، لاماکو فلو با ظاهری که به وضوح از مد افتاده است، هیچ جذابیتی برای حتی تست و آزمایش ندارد. طراحی ظاهری این خودرو تلفیقی از سادگی و بیروحی است که بیشتر به یک خودروی قدیمی و از مد افتاده شباهت دارد.
نزدیک به 2 میلیارد تومان برای خودرویی که ظاهری مشابه خودروهای یک دهه پیش دارد باید پرداخت شود؟! سردندهی کوییک، دریچههای کولر اطلس و دکمههای تهویه دستی که به دوران ما قبل تاریخ مربوط میشود، تنها نمونههایی از این طراحی ناامیدکننده هستند که در خودروهای ارزانقیمت بازار ایران هم قابل دسترسی هستند.
لاماکوفلو از ابتدا مشخص بود که بازار ندارد
بازار خودرو ایران به سرعت در حال تغییر است و نیازهای مصرفکنندگان نیز به روز میشود. در چنین شرایطی، لاماکو فلو با ویژگیهای فنی متوسط و طراحی ضعیف خود، به وضوح نمیتواند در برابر رقبا به موفقیت برسد. در حالی که دیگر برندها با طراحیهای جذاب و فناوریهای نوین به بازار وارد میشوند، لاماکو فلو به یک انتخاب نامناسب تبدیل شده است. این ناکامی در بازار، نتیجهای است از عدم درک صحیح از نیازها و سلیقههای خریداران.
در جایی که رقبایی مانند کیامسی، امویام، تیگارد و بهمن موتور قرار دارند، یک برند تازهتاسیس باید شبکه بسیار قدرتمندی تشکیل دهد تا بتواند محصولات خود را عرضه کند و موفقیت کسب کند.
مشکلات جدی در تأمین قطعات یدکی
بر اساس گفتههای برخی تعمیرکاران و فروشندگان قطعات، هنوز شبکه گستردهای برای خدمات پس از فروش لاماکو فلو شکل نگرفته است. به گفته برخی از آنان، قطعات مربوط به Glory 500 در بازار منطقهای (از جمله امارات) بهصورت محدود عرضه میشود و این مسئله ممکن است در آینده برای دارندگان خودرو، هزینه و زمان بیشتری برای تعمیرات ایجاد کند و به نظر میرسد مصرف کننده پس از چند ماه باید به دنبال ساده ترین قطعات مصرفی این خودرو باشد!
با توجه به اطلاعات موجود و البته شرایط بازار قطعات یدکی در کشور؛ در یک بازار که قطعات یدکی با کیفیت و اصل به سرعت نایاب میشوند، خریداران این خودرو باید به دنبال راهحلهای غیررسمی و پرهزینه باشند که خود میتواند به یک منبع دردسر تبدیل شود. لاماکو در ایران، چند نمایندگی خدمات پس از فروش دارد؟ آیا همه این نمایندگیها قطعات فلو و یا امکان تعمیر این خودرو را دارند؟
باید دید که آیا لاماکو در نظر دارد تا با توسعه شبکه خدمات، این نگرانیها را برطرف کند؟
آیا خریداران باید نگران باشند؟
تجربهی برخی برندهای نوپا در سالهای گذشته نشان داده که تولید محدود، اگر با پشتیبانی بلندمدت همراه نباشد، میتواند برای خریداران دردسرساز شود. از سوی دیگر، ممکن است شرکت لاماکو برنامههایی برای ادامه واردات یا تأمین قطعات از طریق منابع موازی داشته باشد که هنوز بهصورت عمومی اعلام نشده است.
به همین دلیل، بهتر است خریداران پیش از تصمیمگیری نهایی، از وضعیت خدمات پس از فروش و تأمین قطعات این خودرو در نمایندگیهای رسمی اطمینان حاصل کنند.
لاماکو فلو با شعار «یک خودروی اقتصادی و متفاوت» وارد بازار شد، اما اگر آمار تولید محدود آن درست باشد، احتمال دارد این خودرو تنها برای مدت کوتاهی در خیابانهای کشور دیده شده و به سرعت با خاطره ای بد برای مشتریان از بازار محو شود!
بدیهی است، پایگاه خبری چرخان آماده انتشار پاسخ رسمی شرکت لاماکو درباره جزئیات تولید، برنامه خدمات پس از فروش و وضعیت قطعات این خودرو است تا شفافیت بیشتری برای مخاطبان ایجاد شود.
source
برچسب ها :
ناموجودارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
پایان زودهنگام لاماکو فلو؟ فقط 500 دستگاه مونتاژ شد و دیگر خبری نیست!
لاماکو فلو، محصولی که با هدف پوشش بخشی از بازار خودروهای اقتصادی زیر دو میلیارد تومان معرفی شده بود، این روزها بیش از همیشه نامش در شبکههای اجتماعی دیده میشود. اما پرسش اصلی اینجاست: آیا این خودرو، آنطور که در ابتدا تبلیغ شد، واقعاً انتخابی مطمئن برای خریداران ایرانی است؟ فلو در اصل همان Dongfeng
لاماکو فلو، محصولی که با هدف پوشش بخشی از بازار خودروهای اقتصادی زیر دو میلیارد تومان معرفی شده بود، این روزها بیش از همیشه نامش در شبکههای اجتماعی دیده میشود.
اما پرسش اصلی اینجاست: آیا این خودرو، آنطور که در ابتدا تبلیغ شد، واقعاً انتخابی مطمئن برای خریداران ایرانی است؟
فلو در اصل همان Dongfeng Glory 500 چینی است که با برند لاماکو توسط آرین پارس موتور در ایران معرفی و مونتاژ شد.
اما گزارشهای دریافتی از منابع مختلف بازار خودرو نشان میدهد تولید آن در چین مدتهاست متوقف شده و در ایران نیز تعداد بسیار محدودی از آن، کمتر از ۵۰۰ دستگاه مونتاژ و آماده فروش شده است.
ما، در پایگاه خبری چرخان تلاش میکنیم در حد توان، ضعف و مشکلات خودروهای بازار ایران را موشکافی کنیم و با توجه به اخبار و اطلاعات، امروز به سراغ محصول جدید بازار کشور، یعنی لاماکو فلو رفتهایم.
در ادامه همراه ما باشید…
توقف تولید در داخل و خارج کشور
طبق اطلاعاتی که از فعالان حوزه واردات و خدمات پس از فروش بهدست آمده، تیراژ لاماکو فلو در مرحله نخست و شاید بهتر بگوییم مرحله آخر!!!، کمتر از ۵۰۰ دستگاه بوده است.
چنین تیراژی در صنعت خودرو معمولاً نشانه یک پروژه آزمایشی یا موقتی است، نه تولید انبوه.
با این حال، تا این لحظه هیچ اطلاعیه رسمی از سوی شرکت لاماکو یا بهتر بگوییم آرین پارس موتور درباره ادامه یا توقف تولید این خودرو منتشر نشده است.
این وضعیت باعث شده برخی کارشناسان بازار خودرو درباره تأمین قطعات یدکی و خدمات پس از فروش آن در آینده اظهار نگرانی کنند. چرا که با توجه به توقف تولید در کشور مبدأ، تداوم پشتیبانی در ایران مستلزم برنامهریزی دقیق و ذخیره قطعات مصرفی است، اتفاقی کهمشخص نیست توسط تولیدکننده ایرانی پیش بینی و انجام شده یا نه!!
اگرچه در دنیای خودرو، محصولات جدید معمولاً با هیجان و تبلیغات فراوانی معرفی میشوند، اما لاماکو فلو میتواند داستان پرحاشیه و فاجعه بار خودروهای هن تنگ ایکس ۷، راین V5، ریگان کوپا، بیسو و … را تکرار کرده و مالکینش را به شدت دچار مشکل کند!
بد نیست مطلب لاماکو فلو با مشخصات اقتصادی اما قیمت غیر اقتصادی آیا ارزش خرید دارد؟ بخوانید تا با این خودرو بیشتر آشنا شوید.
طراحی قدیمی و بیروح: آیا این خودرو متعلق به قرن 21 است؟
در دنیایی که طراحیهای نوآورانه و جذاب حرف اول را میزنند، لاماکو فلو با ظاهری که به وضوح از مد افتاده است، هیچ جذابیتی برای حتی تست و آزمایش ندارد. طراحی ظاهری این خودرو تلفیقی از سادگی و بیروحی است که بیشتر به یک خودروی قدیمی و از مد افتاده شباهت دارد.
نزدیک به 2 میلیارد تومان برای خودرویی که ظاهری مشابه خودروهای یک دهه پیش دارد باید پرداخت شود؟! سردندهی کوییک، دریچههای کولر اطلس و دکمههای تهویه دستی که به دوران ما قبل تاریخ مربوط میشود، تنها نمونههایی از این طراحی ناامیدکننده هستند که در خودروهای ارزانقیمت بازار ایران هم قابل دسترسی هستند.
لاماکوفلو از ابتدا مشخص بود که بازار ندارد
بازار خودرو ایران به سرعت در حال تغییر است و نیازهای مصرفکنندگان نیز به روز میشود. در چنین شرایطی، لاماکو فلو با ویژگیهای فنی متوسط و طراحی ضعیف خود، به وضوح نمیتواند در برابر رقبا به موفقیت برسد. در حالی که دیگر برندها با طراحیهای جذاب و فناوریهای نوین به بازار وارد میشوند، لاماکو فلو به یک انتخاب نامناسب تبدیل شده است. این ناکامی در بازار، نتیجهای است از عدم درک صحیح از نیازها و سلیقههای خریداران.
در جایی که رقبایی مانند کیامسی، امویام، تیگارد و بهمن موتور قرار دارند، یک برند تازهتاسیس باید شبکه بسیار قدرتمندی تشکیل دهد تا بتواند محصولات خود را عرضه کند و موفقیت کسب کند.
مشکلات جدی در تأمین قطعات یدکی
بر اساس گفتههای برخی تعمیرکاران و فروشندگان قطعات، هنوز شبکه گستردهای برای خدمات پس از فروش لاماکو فلو شکل نگرفته است. به گفته برخی از آنان، قطعات مربوط به Glory 500 در بازار منطقهای (از جمله امارات) بهصورت محدود عرضه میشود و این مسئله ممکن است در آینده برای دارندگان خودرو، هزینه و زمان بیشتری برای تعمیرات ایجاد کند و به نظر میرسد مصرف کننده پس از چند ماه باید به دنبال ساده ترین قطعات مصرفی این خودرو باشد!
با توجه به اطلاعات موجود و البته شرایط بازار قطعات یدکی در کشور؛ در یک بازار که قطعات یدکی با کیفیت و اصل به سرعت نایاب میشوند، خریداران این خودرو باید به دنبال راهحلهای غیررسمی و پرهزینه باشند که خود میتواند به یک منبع دردسر تبدیل شود. لاماکو در ایران، چند نمایندگی خدمات پس از فروش دارد؟ آیا همه این نمایندگیها قطعات فلو و یا امکان تعمیر این خودرو را دارند؟
باید دید که آیا لاماکو در نظر دارد تا با توسعه شبکه خدمات، این نگرانیها را برطرف کند؟
آیا خریداران باید نگران باشند؟
تجربهی برخی برندهای نوپا در سالهای گذشته نشان داده که تولید محدود، اگر با پشتیبانی بلندمدت همراه نباشد، میتواند برای خریداران دردسرساز شود. از سوی دیگر، ممکن است شرکت لاماکو برنامههایی برای ادامه واردات یا تأمین قطعات از طریق منابع موازی داشته باشد که هنوز بهصورت عمومی اعلام نشده است.
به همین دلیل، بهتر است خریداران پیش از تصمیمگیری نهایی، از وضعیت خدمات پس از فروش و تأمین قطعات این خودرو در نمایندگیهای رسمی اطمینان حاصل کنند.
لاماکو فلو با شعار «یک خودروی اقتصادی و متفاوت» وارد بازار شد، اما اگر آمار تولید محدود آن درست باشد، احتمال دارد این خودرو تنها برای مدت کوتاهی در خیابانهای کشور دیده شده و به سرعت با خاطره ای بد برای مشتریان از بازار محو شود!
بدیهی است، پایگاه خبری چرخان آماده انتشار پاسخ رسمی شرکت لاماکو درباره جزئیات تولید، برنامه خدمات پس از فروش و وضعیت قطعات این خودرو است تا شفافیت بیشتری برای مخاطبان ایجاد شود.
source
برچسب ها :
ناموجودارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0