احیای مدلی از دهه ۶۰ ؛ کانسپت اشکودا ۱۰۰۰ MBX با ظاهری مدرن و طراحی بروز معرفی شد
منتشر شده در 03 آبان 1404 ساعت 17:00 تیم طراحی شرکت اشکودا این روزها علاقه زیادی به مدلهای نوستالژیک پیدا کرده و اعضای آن در حال خلق کانسپت هایی جذاب هستند. طی چند وقت اخیر، این تیم برخی از مدلهای کلاسیک کمپانی را با زبان طراحی جدید موسوم به مدرن خالص یا استوار (Modern Solid)
منتشر شده در 03 آبان 1404 ساعت 17:00

تیم طراحی شرکت اشکودا این روزها علاقه زیادی به مدلهای نوستالژیک پیدا کرده و اعضای آن در حال خلق کانسپت هایی جذاب هستند. طی چند وقت اخیر، این تیم برخی از مدلهای کلاسیک کمپانی را با زبان طراحی جدید موسوم به مدرن خالص یا استوار (Modern Solid) بازآفرینی کرده که کانسپت اشکودا ۱۰۰۰ MBX جدیدترینِ آنهاست. این کانسپت در واقع یک طرح کاملاً دیجیتال بوده و خبری از آن در دنیای واقعی نیست.
بازگشت یکی از نادرترین خودروهای چکسلواکی
مدل اصلی اشکودا ۱۰۰۰ MBX در سال ۱۹۶۶ و به عنوان نسخه کوپه از سدان ۱۰۰۰ MB معرفی شد. این کوپه تا سال ۱۹۶۹ روی خط تولید قرار داشت و در مجموع تنها ۱۴۰۳ دستگاه از آن به فروش رسید. در کنار نسخه استاندارد، نسخهای قویتر از این خودرو با نام ۱۱۰۰ MBX عرضه شد؛ این نسخه تیراژ محدودتری داشت و فقط ۱۱۱۴ دستگاه از آن خط تولید را ترک کرد. مثل سدان ۱۰۰۰ MB، سری کوپه MBX ساختار موتور عقب و دیفرانسیل عقب را حفظ کرده بود.
طراحی مدرن با الهام از گذشته
در کانسپت 1000 MBX، طراحان اشکودا شکل جعبهای اتاق مدل اصلی را حفظ کردهاند. اما آنها با حذف ستون میانی و اضافه کردن درهای کوچک عقبی با لولاهای معکوس، ظاهری مدرن و در عین حال نوستالژیک به این مفهومی دیجیتال بخشیدهاند. شاید شما هم با دیدن سبک طراحی درها، به یاد درهای خاص مزدا RX-8 بیفتید.
طراحی بدنه کانسپت ۱۰۰۰ MBX بر عهده آنتی ساویو (Antti Savio) بوده و طراحی داخلی توسط دیوید استینگل (David Stingl) انجام شده است. این پروژه در قالب مجموعهای به نام «Icons Get a Makeover» و تنها در چهار هفته به پایان رسیده؛ ناگفته نماند قبلاً مدل افسانهای اشکودا ۱۱۰ R کوپه هم در قالب این پروژه خلق شده است. همانطور که در بالا نیز اشاره شد، مانند سایر طرحهای این مجموعه، مفهومی ۱۰۰۰ MBX هم صرفاً یک خودروی مفهومی دیجیتال بوده و هیچ برنامهای برای تولید واقعی آن وجود ندارد. هدف از این پروژهها، خلق ایدههای خلاقانه و بررسی زبان طراحی آینده برند اشکودا اعلام شده است.

امکاناتی فراتر از کلاس و واقعیت
از آنجایی که کانسپت اشکودا ۱۰۰۰ MBX فقط در دنیای دیجیتال وجود دارد، به امکاناتی فراتر از تصور و قابلیتهایی تجهیز شده که هیچ خبری از آنها در مدلهای واقعی این برند نیست. از جمله این ویژگیها میتوان به سیستم تعلیق بادی با ارتفاع قابل تنظیم اشاره کرد. از نظر ابعاد، این کانسپت تقریباً هماندازه آئودی TT است و با طراحی رترو-مدرن خود، کانسپتهای خاصی چون نیسان IDx را در ذهن تداعی میکند.
الهام از گذشته در طراحی داخلی کانسپت اشکودا ۱۰۰۰ MBX
اشکودا در طراحی داخل کابین مفهومی ۱۰۰۰ MBX از نوآوریهای جالبی استفاده کرده است؛ از جمله داشبورد بیضیشکل با پوشش شیشهای که آن هم در هیچ یک از خودروهای فعلی این برند وجود ندارد.
پیوند گذشته و آینده اشکودا در زبان طراحی جدید
زبان طراحی Modern Solid که اکنون در مرکز توجه اشکودا قرار دارد، نخستین بار در کانسپت های مدرن این شرکت به کار رفت و حالا قرار است در مدلهای تولیدی آینده نیز دیده شود. جدیدترین نمونه واقعی از این زبان طراحی، کانسپت اشکودا ویژن O است؛ یک استیشن الکتریکی بزرگ که در سالهای آینده وارد خط تولید خواهد شد.
source
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
احیای مدلی از دهه ۶۰ ؛ کانسپت اشکودا ۱۰۰۰ MBX با ظاهری مدرن و طراحی بروز معرفی شد
منتشر شده در 03 آبان 1404 ساعت 17:00 تیم طراحی شرکت اشکودا این روزها علاقه زیادی به مدلهای نوستالژیک پیدا کرده و اعضای آن در حال خلق کانسپت هایی جذاب هستند. طی چند وقت اخیر، این تیم برخی از مدلهای کلاسیک کمپانی را با زبان طراحی جدید موسوم به مدرن خالص یا استوار (Modern Solid)
منتشر شده در 03 آبان 1404 ساعت 17:00

تیم طراحی شرکت اشکودا این روزها علاقه زیادی به مدلهای نوستالژیک پیدا کرده و اعضای آن در حال خلق کانسپت هایی جذاب هستند. طی چند وقت اخیر، این تیم برخی از مدلهای کلاسیک کمپانی را با زبان طراحی جدید موسوم به مدرن خالص یا استوار (Modern Solid) بازآفرینی کرده که کانسپت اشکودا ۱۰۰۰ MBX جدیدترینِ آنهاست. این کانسپت در واقع یک طرح کاملاً دیجیتال بوده و خبری از آن در دنیای واقعی نیست.
بازگشت یکی از نادرترین خودروهای چکسلواکی
مدل اصلی اشکودا ۱۰۰۰ MBX در سال ۱۹۶۶ و به عنوان نسخه کوپه از سدان ۱۰۰۰ MB معرفی شد. این کوپه تا سال ۱۹۶۹ روی خط تولید قرار داشت و در مجموع تنها ۱۴۰۳ دستگاه از آن به فروش رسید. در کنار نسخه استاندارد، نسخهای قویتر از این خودرو با نام ۱۱۰۰ MBX عرضه شد؛ این نسخه تیراژ محدودتری داشت و فقط ۱۱۱۴ دستگاه از آن خط تولید را ترک کرد. مثل سدان ۱۰۰۰ MB، سری کوپه MBX ساختار موتور عقب و دیفرانسیل عقب را حفظ کرده بود.
طراحی مدرن با الهام از گذشته
در کانسپت 1000 MBX، طراحان اشکودا شکل جعبهای اتاق مدل اصلی را حفظ کردهاند. اما آنها با حذف ستون میانی و اضافه کردن درهای کوچک عقبی با لولاهای معکوس، ظاهری مدرن و در عین حال نوستالژیک به این مفهومی دیجیتال بخشیدهاند. شاید شما هم با دیدن سبک طراحی درها، به یاد درهای خاص مزدا RX-8 بیفتید.
طراحی بدنه کانسپت ۱۰۰۰ MBX بر عهده آنتی ساویو (Antti Savio) بوده و طراحی داخلی توسط دیوید استینگل (David Stingl) انجام شده است. این پروژه در قالب مجموعهای به نام «Icons Get a Makeover» و تنها در چهار هفته به پایان رسیده؛ ناگفته نماند قبلاً مدل افسانهای اشکودا ۱۱۰ R کوپه هم در قالب این پروژه خلق شده است. همانطور که در بالا نیز اشاره شد، مانند سایر طرحهای این مجموعه، مفهومی ۱۰۰۰ MBX هم صرفاً یک خودروی مفهومی دیجیتال بوده و هیچ برنامهای برای تولید واقعی آن وجود ندارد. هدف از این پروژهها، خلق ایدههای خلاقانه و بررسی زبان طراحی آینده برند اشکودا اعلام شده است.

امکاناتی فراتر از کلاس و واقعیت
از آنجایی که کانسپت اشکودا ۱۰۰۰ MBX فقط در دنیای دیجیتال وجود دارد، به امکاناتی فراتر از تصور و قابلیتهایی تجهیز شده که هیچ خبری از آنها در مدلهای واقعی این برند نیست. از جمله این ویژگیها میتوان به سیستم تعلیق بادی با ارتفاع قابل تنظیم اشاره کرد. از نظر ابعاد، این کانسپت تقریباً هماندازه آئودی TT است و با طراحی رترو-مدرن خود، کانسپتهای خاصی چون نیسان IDx را در ذهن تداعی میکند.
الهام از گذشته در طراحی داخلی کانسپت اشکودا ۱۰۰۰ MBX
اشکودا در طراحی داخل کابین مفهومی ۱۰۰۰ MBX از نوآوریهای جالبی استفاده کرده است؛ از جمله داشبورد بیضیشکل با پوشش شیشهای که آن هم در هیچ یک از خودروهای فعلی این برند وجود ندارد.
پیوند گذشته و آینده اشکودا در زبان طراحی جدید
زبان طراحی Modern Solid که اکنون در مرکز توجه اشکودا قرار دارد، نخستین بار در کانسپت های مدرن این شرکت به کار رفت و حالا قرار است در مدلهای تولیدی آینده نیز دیده شود. جدیدترین نمونه واقعی از این زبان طراحی، کانسپت اشکودا ویژن O است؛ یک استیشن الکتریکی بزرگ که در سالهای آینده وارد خط تولید خواهد شد.
source
برچسب ها :
ناموجودارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
احیای مدلی از دهه ۶۰ ؛ کانسپت اشکودا ۱۰۰۰ MBX با ظاهری مدرن و طراحی بروز معرفی شد
منتشر شده در 03 آبان 1404 ساعت 17:00 تیم طراحی شرکت اشکودا این روزها علاقه زیادی به مدلهای نوستالژیک پیدا کرده و اعضای آن در حال خلق کانسپت هایی جذاب هستند. طی چند وقت اخیر، این تیم برخی از مدلهای کلاسیک کمپانی را با زبان طراحی جدید موسوم به مدرن خالص یا استوار (Modern Solid)
منتشر شده در 03 آبان 1404 ساعت 17:00

تیم طراحی شرکت اشکودا این روزها علاقه زیادی به مدلهای نوستالژیک پیدا کرده و اعضای آن در حال خلق کانسپت هایی جذاب هستند. طی چند وقت اخیر، این تیم برخی از مدلهای کلاسیک کمپانی را با زبان طراحی جدید موسوم به مدرن خالص یا استوار (Modern Solid) بازآفرینی کرده که کانسپت اشکودا ۱۰۰۰ MBX جدیدترینِ آنهاست. این کانسپت در واقع یک طرح کاملاً دیجیتال بوده و خبری از آن در دنیای واقعی نیست.
بازگشت یکی از نادرترین خودروهای چکسلواکی
مدل اصلی اشکودا ۱۰۰۰ MBX در سال ۱۹۶۶ و به عنوان نسخه کوپه از سدان ۱۰۰۰ MB معرفی شد. این کوپه تا سال ۱۹۶۹ روی خط تولید قرار داشت و در مجموع تنها ۱۴۰۳ دستگاه از آن به فروش رسید. در کنار نسخه استاندارد، نسخهای قویتر از این خودرو با نام ۱۱۰۰ MBX عرضه شد؛ این نسخه تیراژ محدودتری داشت و فقط ۱۱۱۴ دستگاه از آن خط تولید را ترک کرد. مثل سدان ۱۰۰۰ MB، سری کوپه MBX ساختار موتور عقب و دیفرانسیل عقب را حفظ کرده بود.
طراحی مدرن با الهام از گذشته
در کانسپت 1000 MBX، طراحان اشکودا شکل جعبهای اتاق مدل اصلی را حفظ کردهاند. اما آنها با حذف ستون میانی و اضافه کردن درهای کوچک عقبی با لولاهای معکوس، ظاهری مدرن و در عین حال نوستالژیک به این مفهومی دیجیتال بخشیدهاند. شاید شما هم با دیدن سبک طراحی درها، به یاد درهای خاص مزدا RX-8 بیفتید.
طراحی بدنه کانسپت ۱۰۰۰ MBX بر عهده آنتی ساویو (Antti Savio) بوده و طراحی داخلی توسط دیوید استینگل (David Stingl) انجام شده است. این پروژه در قالب مجموعهای به نام «Icons Get a Makeover» و تنها در چهار هفته به پایان رسیده؛ ناگفته نماند قبلاً مدل افسانهای اشکودا ۱۱۰ R کوپه هم در قالب این پروژه خلق شده است. همانطور که در بالا نیز اشاره شد، مانند سایر طرحهای این مجموعه، مفهومی ۱۰۰۰ MBX هم صرفاً یک خودروی مفهومی دیجیتال بوده و هیچ برنامهای برای تولید واقعی آن وجود ندارد. هدف از این پروژهها، خلق ایدههای خلاقانه و بررسی زبان طراحی آینده برند اشکودا اعلام شده است.

امکاناتی فراتر از کلاس و واقعیت
از آنجایی که کانسپت اشکودا ۱۰۰۰ MBX فقط در دنیای دیجیتال وجود دارد، به امکاناتی فراتر از تصور و قابلیتهایی تجهیز شده که هیچ خبری از آنها در مدلهای واقعی این برند نیست. از جمله این ویژگیها میتوان به سیستم تعلیق بادی با ارتفاع قابل تنظیم اشاره کرد. از نظر ابعاد، این کانسپت تقریباً هماندازه آئودی TT است و با طراحی رترو-مدرن خود، کانسپتهای خاصی چون نیسان IDx را در ذهن تداعی میکند.
الهام از گذشته در طراحی داخلی کانسپت اشکودا ۱۰۰۰ MBX
اشکودا در طراحی داخل کابین مفهومی ۱۰۰۰ MBX از نوآوریهای جالبی استفاده کرده است؛ از جمله داشبورد بیضیشکل با پوشش شیشهای که آن هم در هیچ یک از خودروهای فعلی این برند وجود ندارد.
پیوند گذشته و آینده اشکودا در زبان طراحی جدید
زبان طراحی Modern Solid که اکنون در مرکز توجه اشکودا قرار دارد، نخستین بار در کانسپت های مدرن این شرکت به کار رفت و حالا قرار است در مدلهای تولیدی آینده نیز دیده شود. جدیدترین نمونه واقعی از این زبان طراحی، کانسپت اشکودا ویژن O است؛ یک استیشن الکتریکی بزرگ که در سالهای آینده وارد خط تولید خواهد شد.
source
برچسب ها :
ناموجودارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
احیای مدلی از دهه ۶۰ ؛ کانسپت اشکودا ۱۰۰۰ MBX با ظاهری مدرن و طراحی بروز معرفی شد
منتشر شده در 03 آبان 1404 ساعت 17:00 تیم طراحی شرکت اشکودا این روزها علاقه زیادی به مدلهای نوستالژیک پیدا کرده و اعضای آن در حال خلق کانسپت هایی جذاب هستند. طی چند وقت اخیر، این تیم برخی از مدلهای کلاسیک کمپانی را با زبان طراحی جدید موسوم به مدرن خالص یا استوار (Modern Solid)
منتشر شده در 03 آبان 1404 ساعت 17:00

تیم طراحی شرکت اشکودا این روزها علاقه زیادی به مدلهای نوستالژیک پیدا کرده و اعضای آن در حال خلق کانسپت هایی جذاب هستند. طی چند وقت اخیر، این تیم برخی از مدلهای کلاسیک کمپانی را با زبان طراحی جدید موسوم به مدرن خالص یا استوار (Modern Solid) بازآفرینی کرده که کانسپت اشکودا ۱۰۰۰ MBX جدیدترینِ آنهاست. این کانسپت در واقع یک طرح کاملاً دیجیتال بوده و خبری از آن در دنیای واقعی نیست.
بازگشت یکی از نادرترین خودروهای چکسلواکی
مدل اصلی اشکودا ۱۰۰۰ MBX در سال ۱۹۶۶ و به عنوان نسخه کوپه از سدان ۱۰۰۰ MB معرفی شد. این کوپه تا سال ۱۹۶۹ روی خط تولید قرار داشت و در مجموع تنها ۱۴۰۳ دستگاه از آن به فروش رسید. در کنار نسخه استاندارد، نسخهای قویتر از این خودرو با نام ۱۱۰۰ MBX عرضه شد؛ این نسخه تیراژ محدودتری داشت و فقط ۱۱۱۴ دستگاه از آن خط تولید را ترک کرد. مثل سدان ۱۰۰۰ MB، سری کوپه MBX ساختار موتور عقب و دیفرانسیل عقب را حفظ کرده بود.
طراحی مدرن با الهام از گذشته
در کانسپت 1000 MBX، طراحان اشکودا شکل جعبهای اتاق مدل اصلی را حفظ کردهاند. اما آنها با حذف ستون میانی و اضافه کردن درهای کوچک عقبی با لولاهای معکوس، ظاهری مدرن و در عین حال نوستالژیک به این مفهومی دیجیتال بخشیدهاند. شاید شما هم با دیدن سبک طراحی درها، به یاد درهای خاص مزدا RX-8 بیفتید.
طراحی بدنه کانسپت ۱۰۰۰ MBX بر عهده آنتی ساویو (Antti Savio) بوده و طراحی داخلی توسط دیوید استینگل (David Stingl) انجام شده است. این پروژه در قالب مجموعهای به نام «Icons Get a Makeover» و تنها در چهار هفته به پایان رسیده؛ ناگفته نماند قبلاً مدل افسانهای اشکودا ۱۱۰ R کوپه هم در قالب این پروژه خلق شده است. همانطور که در بالا نیز اشاره شد، مانند سایر طرحهای این مجموعه، مفهومی ۱۰۰۰ MBX هم صرفاً یک خودروی مفهومی دیجیتال بوده و هیچ برنامهای برای تولید واقعی آن وجود ندارد. هدف از این پروژهها، خلق ایدههای خلاقانه و بررسی زبان طراحی آینده برند اشکودا اعلام شده است.

امکاناتی فراتر از کلاس و واقعیت
از آنجایی که کانسپت اشکودا ۱۰۰۰ MBX فقط در دنیای دیجیتال وجود دارد، به امکاناتی فراتر از تصور و قابلیتهایی تجهیز شده که هیچ خبری از آنها در مدلهای واقعی این برند نیست. از جمله این ویژگیها میتوان به سیستم تعلیق بادی با ارتفاع قابل تنظیم اشاره کرد. از نظر ابعاد، این کانسپت تقریباً هماندازه آئودی TT است و با طراحی رترو-مدرن خود، کانسپتهای خاصی چون نیسان IDx را در ذهن تداعی میکند.
الهام از گذشته در طراحی داخلی کانسپت اشکودا ۱۰۰۰ MBX
اشکودا در طراحی داخل کابین مفهومی ۱۰۰۰ MBX از نوآوریهای جالبی استفاده کرده است؛ از جمله داشبورد بیضیشکل با پوشش شیشهای که آن هم در هیچ یک از خودروهای فعلی این برند وجود ندارد.
پیوند گذشته و آینده اشکودا در زبان طراحی جدید
زبان طراحی Modern Solid که اکنون در مرکز توجه اشکودا قرار دارد، نخستین بار در کانسپت های مدرن این شرکت به کار رفت و حالا قرار است در مدلهای تولیدی آینده نیز دیده شود. جدیدترین نمونه واقعی از این زبان طراحی، کانسپت اشکودا ویژن O است؛ یک استیشن الکتریکی بزرگ که در سالهای آینده وارد خط تولید خواهد شد.
source
برچسب ها :
ناموجودارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.





ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0