مهمترین علت نارضایتی مصرفکنندگان خودرو مشخص شد
۷۰ درصد نارضایتی مصرفکنندگان خودرو به افت کیفیت قطعات و ضعف خدمات پس از فروش مربوط است؛ اصلیترین انتظار مردم، تحویل خودروی بدون نقص است.source
۷۰ درصد نارضایتی مصرفکنندگان خودرو به افت کیفیت قطعات و ضعف خدمات پس از فروش مربوط است؛ اصلیترین انتظار مردم، تحویل خودروی بدون نقص است.
source
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
 - نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 - نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 
مهمترین علت نارضایتی مصرفکنندگان خودرو مشخص شد
۷۰ درصد نارضایتی مصرفکنندگان خودرو به افت کیفیت قطعات و ضعف خدمات پس از فروش مربوط است؛ اصلیترین انتظار مردم، تحویل خودروی بدون نقص است.source
۷۰ درصد نارضایتی مصرفکنندگان خودرو به افت کیفیت قطعات و ضعف خدمات پس از فروش مربوط است؛ اصلیترین انتظار مردم، تحویل خودروی بدون نقص است.
source
برچسب ها :
ناموجودارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
 - نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 - نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 
مهمترین علت نارضایتی مصرفکنندگان خودرو مشخص شد
۷۰ درصد نارضایتی مصرفکنندگان خودرو به افت کیفیت قطعات و ضعف خدمات پس از فروش مربوط است؛ اصلیترین انتظار مردم، تحویل خودروی بدون نقص است.source
۷۰ درصد نارضایتی مصرفکنندگان خودرو به افت کیفیت قطعات و ضعف خدمات پس از فروش مربوط است؛ اصلیترین انتظار مردم، تحویل خودروی بدون نقص است.
source
برچسب ها :
ناموجودارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
 - نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 - نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 





ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0