دیدگاه‌ها برای مهم‌ترین علت نارضایتی مصرف‌کنندگان خودرو مشخص شد بسته هستند

مهم‌ترین علت نارضایتی مصرف‌کنندگان خودرو مشخص شد

۷۰ درصد نارضایتی مصرف‌کنندگان خودرو به افت کیفیت قطعات و ضعف خدمات پس از فروش مربوط است؛ اصلی‌ترین انتظار مردم، تحویل خودروی بدون نقص است.source

کد خبر : 115477
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 نوامبر 2025 - 9:10
مهم‌ترین علت نارضایتی مصرف‌کنندگان خودرو مشخص شد

۷۰ درصد نارضایتی مصرف‌کنندگان خودرو به افت کیفیت قطعات و ضعف خدمات پس از فروش مربوط است؛ اصلی‌ترین انتظار مردم، تحویل خودروی بدون نقص است.
source

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

دیدگاه‌ها برای مهم‌ترین علت نارضایتی مصرف‌کنندگان خودرو مشخص شد بسته هستند

مهم‌ترین علت نارضایتی مصرف‌کنندگان خودرو مشخص شد

۷۰ درصد نارضایتی مصرف‌کنندگان خودرو به افت کیفیت قطعات و ضعف خدمات پس از فروش مربوط است؛ اصلی‌ترین انتظار مردم، تحویل خودروی بدون نقص است.source

کد خبر : 115476
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 نوامبر 2025 - 9:09
مهم‌ترین علت نارضایتی مصرف‌کنندگان خودرو مشخص شد

۷۰ درصد نارضایتی مصرف‌کنندگان خودرو به افت کیفیت قطعات و ضعف خدمات پس از فروش مربوط است؛ اصلی‌ترین انتظار مردم، تحویل خودروی بدون نقص است.
source

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

دیدگاه‌ها برای مهم‌ترین علت نارضایتی مصرف‌کنندگان خودرو مشخص شد بسته هستند

مهم‌ترین علت نارضایتی مصرف‌کنندگان خودرو مشخص شد

۷۰ درصد نارضایتی مصرف‌کنندگان خودرو به افت کیفیت قطعات و ضعف خدمات پس از فروش مربوط است؛ اصلی‌ترین انتظار مردم، تحویل خودروی بدون نقص است.source

کد خبر : 115475
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 نوامبر 2025 - 9:09
مهم‌ترین علت نارضایتی مصرف‌کنندگان خودرو مشخص شد

۷۰ درصد نارضایتی مصرف‌کنندگان خودرو به افت کیفیت قطعات و ضعف خدمات پس از فروش مربوط است؛ اصلی‌ترین انتظار مردم، تحویل خودروی بدون نقص است.
source

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.