دیدگاه‌ها برای چرا BYD به سراغ بازار شلوغ کِی‌کارهای ژاپن رفته است؟ بسته هستند

چرا BYD به سراغ بازار شلوغ کِی‌کارهای ژاپن رفته است؟

بی‌وای‌دی در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۲۵ از نخستین کِی‌کار برقی مخصوص بازار ژاپن با نام Racco رونمایی کرد؛ خودرویی کوچک که نام آن از واژه ژاپنی «اُتِر / سمور دریایی» گرفته شده است.source

کد خبر : 117470
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 نوامبر 2025 - 15:47
چرا BYD به سراغ بازار شلوغ کِی‌کارهای ژاپن رفته است؟

بی‌وای‌دی در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۲۵ از نخستین کِی‌کار برقی مخصوص بازار ژاپن با نام Racco رونمایی کرد؛ خودرویی کوچک که نام آن از واژه ژاپنی «اُتِر / سمور دریایی» گرفته شده است.
source

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.