دیدگاه‌ها برای مدیریت ارتباط با شرکاء ( PRM ) ، راهبردی برای تقویت برند در خودروسازی ایران بسته هستند

مدیریت ارتباط با شرکاء ( PRM ) ، راهبردی برای تقویت برند در خودروسازی ایران

دکتر شهرام شیرکوند ، پژوهشگر و مشاور صنعت خودرو *source

کد خبر : 119904
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 دسامبر 2025 - 5:57
مدیریت ارتباط با شرکاء ( PRM ) ، راهبردی برای تقویت برند در خودروسازی ایران

دکتر شهرام شیرکوند ، پژوهشگر و مشاور صنعت خودرو *
source

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.