اهمیت PRM در توسعه اعتبار برند و افزایش فروش خودرو سازی
مدیریت ارتباط با شرکاء در صنعت خودروسازی، رویکردی راهبردی و آینده نگر محسوب میشود که با همافزایی میان فناوریهای نوین، زنجیره تأمین هوشمند و ارتباطات مدرن، زمینه ارتقای کیفیت، توسعه برند، افزایش فروش و بهبود بازگشت سرمایه را فراهم میسازد. این رویکرد، در نهایت جایگاهی ممتاز و متمایز برای خودروسازان ایرانی در بازارجهانی رقابتی خلق مینماید.source
مدیریت ارتباط با شرکاء در صنعت خودروسازی، رویکردی راهبردی و آینده نگر محسوب میشود که با همافزایی میان فناوریهای نوین، زنجیره تأمین هوشمند و ارتباطات مدرن، زمینه ارتقای کیفیت، توسعه برند، افزایش فروش و بهبود بازگشت سرمایه را فراهم میسازد. این رویکرد، در نهایت جایگاهی ممتاز و متمایز برای خودروسازان ایرانی در بازارجهانی رقابتی خلق مینماید.
source
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
اهمیت PRM در توسعه اعتبار برند و افزایش فروش خودرو سازی
مدیریت ارتباط با شرکاء در صنعت خودروسازی، رویکردی راهبردی و آینده نگر محسوب میشود که با همافزایی میان فناوریهای نوین، زنجیره تأمین هوشمند و ارتباطات مدرن، زمینه ارتقای کیفیت، توسعه برند، افزایش فروش و بهبود بازگشت سرمایه را فراهم میسازد. این رویکرد، در نهایت جایگاهی ممتاز و متمایز برای خودروسازان ایرانی در بازارجهانی رقابتی خلق مینماید.source
مدیریت ارتباط با شرکاء در صنعت خودروسازی، رویکردی راهبردی و آینده نگر محسوب میشود که با همافزایی میان فناوریهای نوین، زنجیره تأمین هوشمند و ارتباطات مدرن، زمینه ارتقای کیفیت، توسعه برند، افزایش فروش و بهبود بازگشت سرمایه را فراهم میسازد. این رویکرد، در نهایت جایگاهی ممتاز و متمایز برای خودروسازان ایرانی در بازارجهانی رقابتی خلق مینماید.
source
برچسب ها :
ناموجودارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.





ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0