دیدگاه‌ها برای اهمیت PRM در توسعه اعتبار برند و افزایش فروش خودرو سازی بسته هستند

اهمیت PRM در توسعه اعتبار برند و افزایش فروش خودرو سازی

مدیریت ارتباط با شرکاء در صنعت خودروسازی، رویکردی راهبردی و آینده ‌نگر محسوب می‌شود که با هم‌افزایی میان فناوری‌های نوین، زنجیره تأمین هوشمند و ارتباطات مدرن، زمینه ارتقای کیفیت، توسعه برند، افزایش فروش و بهبود بازگشت سرمایه را فراهم می‌سازد.  این رویکرد، در نهایت جایگاهی ممتاز و متمایز برای خودروسازان ایرانی در بازارجهانی رقابتی خلق می‌نماید.source

کد خبر : 122064
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 دسامبر 2025 - 11:50
اهمیت PRM در توسعه اعتبار برند و افزایش فروش خودرو سازی

مدیریت ارتباط با شرکاء در صنعت خودروسازی، رویکردی راهبردی و آینده ‌نگر محسوب می‌شود که با هم‌افزایی میان فناوری‌های نوین، زنجیره تأمین هوشمند و ارتباطات مدرن، زمینه ارتقای کیفیت، توسعه برند، افزایش فروش و بهبود بازگشت سرمایه را فراهم می‌سازد.  این رویکرد، در نهایت جایگاهی ممتاز و متمایز برای خودروسازان ایرانی در بازارجهانی رقابتی خلق می‌نماید.
source

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

دیدگاه‌ها برای اهمیت PRM در توسعه اعتبار برند و افزایش فروش خودرو سازی بسته هستند

اهمیت PRM در توسعه اعتبار برند و افزایش فروش خودرو سازی

مدیریت ارتباط با شرکاء در صنعت خودروسازی، رویکردی راهبردی و آینده ‌نگر محسوب می‌شود که با هم‌افزایی میان فناوری‌های نوین، زنجیره تأمین هوشمند و ارتباطات مدرن، زمینه ارتقای کیفیت، توسعه برند، افزایش فروش و بهبود بازگشت سرمایه را فراهم می‌سازد.  این رویکرد، در نهایت جایگاهی ممتاز و متمایز برای خودروسازان ایرانی در بازارجهانی رقابتی خلق می‌نماید.source

کد خبر : 122065
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 دسامبر 2025 - 11:50
اهمیت PRM در توسعه اعتبار برند و افزایش فروش خودرو سازی

مدیریت ارتباط با شرکاء در صنعت خودروسازی، رویکردی راهبردی و آینده ‌نگر محسوب می‌شود که با هم‌افزایی میان فناوری‌های نوین، زنجیره تأمین هوشمند و ارتباطات مدرن، زمینه ارتقای کیفیت، توسعه برند، افزایش فروش و بهبود بازگشت سرمایه را فراهم می‌سازد.  این رویکرد، در نهایت جایگاهی ممتاز و متمایز برای خودروسازان ایرانی در بازارجهانی رقابتی خلق می‌نماید.
source

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.