پژو به فکر بازگشت استیشنها، جانشینی تازه برای پژو 508 در راه است؟
بر اساس صحبتهای مدیرعامل پژو، دوران شاسیبلندها گذشته است و حالا پژو، این برند فرانسوی، قصد دارد نسلی جدید و متفاوت از استیشن واگن را معرفی کند. خودرویی که به نوعی جایگزین پژو 508 استیت میشود. داستان تولید پژو 508 پژو 508 که نخستین بار در سال ۲۰۱۰ معرفی شد، نماینده این برند و رقیب
بر اساس صحبتهای مدیرعامل پژو، دوران شاسیبلندها گذشته است و حالا پژو، این برند فرانسوی، قصد دارد نسلی جدید و متفاوت از استیشن واگن را معرفی کند. خودرویی که به نوعی جایگزین پژو 508 استیت میشود.
داستان تولید پژو 508
پژو 508 که نخستین بار در سال ۲۰۱۰ معرفی شد، نماینده این برند و رقیب مدلهایی مثل فولکس واگن پاسات، اشکودا سوپرب و ولوو S60/V60 بود. این خودرو در دو نسخه فست بک چهار درب و استیشن عرضه شد و نسخه استیشن محبوبیت بیشتری یافت.
با این حال، پژو 508 تنها دو نسل دوام آورد. فروش ضعیف آن، به ویژه در بازار بریتانیا، باعث شد این مدل در پایان سال ۲۰۲۴ از بازار کنار برود. با ورود نسل دوم این مدل، فروش آن در بریتانیا به حدود ۷ هزار دستگاه محدود شد و نهایتا تولید پژو 508 در بهار ۲۰۲۵ به طور کامل متوقف شد، بدون آنکه نسل سوم آن برنامهریزی شده باشد.
دنیای خودروسازی بعد از شاسیبلندها
آلن فوی، مدیرعامل پژو، معتقد است بازار خودرو نمیتواند برای همیشه متعلق به شاسی بلندها باشد. او میگوید تقریبا همه خودروسازان، از جمله پژو، در سالهای اخیر شاسیبلندهای متنوع و جذابی وارد بازار کردهاند، اما پس از اینها، چه مدلهایی به بازار خواهند آمد؟ بازار در آینده به محصولی متفاوتتر از شاسی بلند و کراس اوورها نیاز خواهد داشت.
بازگشت استیشن واگنها؟ پژو چیزی را رد نمیکند
مدیرعامل پژو، موضوع بازگشت استیشنواگنها را رد نکرد. او تاکید کرد که توقف تولید پژو 508 صرفا به دلیل نبود تقاضای کافی و عملکرد نادرست در فروش آن بوده است. مدل جدید باید توجه مشتریان را بیشتر از قبل به خود جلب کرده و فروش بالاتری داشته باشد.
بازاری که هنوز زنده است
هرچند بازار استیشنواگنهای سنتی نسبت به زمان معرفی نخستین نسل پژو 508 بسیار کوچکتر شده و رشد شاسیبلندها سهم بزرگی از این کاهش را رقم زده، اما این کلاس به طور کامل از بین نرفته است. در سالهای اخیر، خودروهایی مثل BYD Seal 6, تویوتا bZ4X Touring و سوبارو E‑Outback نشان دادهاند که هنوز برای استیشنهای مدرن، با پیشرانههای برقی یا هیبریدی، جایی وجود دارد.
اگر پژو تصمیم به بازگشت بگیرد، خودرویی که قرار است جانشین پژو 508 شود، احتمالا با ظاهری تازه و متفاوت و تمرکز بر فناوریهای جدید پا به میدان خواهد گذاشت؛ خودرویی که نه به طور کامل یک استیشن کلاسیک باشد و نه یک شاسی بلند دیگر.
source
برچسب ها :ایران خودرو
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
پژو به فکر بازگشت استیشنها، جانشینی تازه برای پژو 508 در راه است؟
بر اساس صحبتهای مدیرعامل پژو، دوران شاسیبلندها گذشته است و حالا پژو، این برند فرانسوی، قصد دارد نسلی جدید و متفاوت از استیشن واگن را معرفی کند. خودرویی که به نوعی جایگزین پژو 508 استیت میشود. داستان تولید پژو 508 پژو 508 که نخستین بار در سال ۲۰۱۰ معرفی شد، نماینده این برند و رقیب
بر اساس صحبتهای مدیرعامل پژو، دوران شاسیبلندها گذشته است و حالا پژو، این برند فرانسوی، قصد دارد نسلی جدید و متفاوت از استیشن واگن را معرفی کند. خودرویی که به نوعی جایگزین پژو 508 استیت میشود.
داستان تولید پژو 508
پژو 508 که نخستین بار در سال ۲۰۱۰ معرفی شد، نماینده این برند و رقیب مدلهایی مثل فولکس واگن پاسات، اشکودا سوپرب و ولوو S60/V60 بود. این خودرو در دو نسخه فست بک چهار درب و استیشن عرضه شد و نسخه استیشن محبوبیت بیشتری یافت.
با این حال، پژو 508 تنها دو نسل دوام آورد. فروش ضعیف آن، به ویژه در بازار بریتانیا، باعث شد این مدل در پایان سال ۲۰۲۴ از بازار کنار برود. با ورود نسل دوم این مدل، فروش آن در بریتانیا به حدود ۷ هزار دستگاه محدود شد و نهایتا تولید پژو 508 در بهار ۲۰۲۵ به طور کامل متوقف شد، بدون آنکه نسل سوم آن برنامهریزی شده باشد.
دنیای خودروسازی بعد از شاسیبلندها
آلن فوی، مدیرعامل پژو، معتقد است بازار خودرو نمیتواند برای همیشه متعلق به شاسی بلندها باشد. او میگوید تقریبا همه خودروسازان، از جمله پژو، در سالهای اخیر شاسیبلندهای متنوع و جذابی وارد بازار کردهاند، اما پس از اینها، چه مدلهایی به بازار خواهند آمد؟ بازار در آینده به محصولی متفاوتتر از شاسی بلند و کراس اوورها نیاز خواهد داشت.
بازگشت استیشن واگنها؟ پژو چیزی را رد نمیکند
مدیرعامل پژو، موضوع بازگشت استیشنواگنها را رد نکرد. او تاکید کرد که توقف تولید پژو 508 صرفا به دلیل نبود تقاضای کافی و عملکرد نادرست در فروش آن بوده است. مدل جدید باید توجه مشتریان را بیشتر از قبل به خود جلب کرده و فروش بالاتری داشته باشد.
بازاری که هنوز زنده است
هرچند بازار استیشنواگنهای سنتی نسبت به زمان معرفی نخستین نسل پژو 508 بسیار کوچکتر شده و رشد شاسیبلندها سهم بزرگی از این کاهش را رقم زده، اما این کلاس به طور کامل از بین نرفته است. در سالهای اخیر، خودروهایی مثل BYD Seal 6, تویوتا bZ4X Touring و سوبارو E‑Outback نشان دادهاند که هنوز برای استیشنهای مدرن، با پیشرانههای برقی یا هیبریدی، جایی وجود دارد.
اگر پژو تصمیم به بازگشت بگیرد، خودرویی که قرار است جانشین پژو 508 شود، احتمالا با ظاهری تازه و متفاوت و تمرکز بر فناوریهای جدید پا به میدان خواهد گذاشت؛ خودرویی که نه به طور کامل یک استیشن کلاسیک باشد و نه یک شاسی بلند دیگر.
source
برچسب ها :ایران خودرو
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
پژو به فکر بازگشت استیشنها، جانشینی تازه برای پژو 508 در راه است؟
بر اساس صحبتهای مدیرعامل پژو، دوران شاسیبلندها گذشته است و حالا پژو، این برند فرانسوی، قصد دارد نسلی جدید و متفاوت از استیشن واگن را معرفی کند. خودرویی که به نوعی جایگزین پژو 508 استیت میشود. داستان تولید پژو 508 پژو 508 که نخستین بار در سال ۲۰۱۰ معرفی شد، نماینده این برند و رقیب
بر اساس صحبتهای مدیرعامل پژو، دوران شاسیبلندها گذشته است و حالا پژو، این برند فرانسوی، قصد دارد نسلی جدید و متفاوت از استیشن واگن را معرفی کند. خودرویی که به نوعی جایگزین پژو 508 استیت میشود.
داستان تولید پژو 508
پژو 508 که نخستین بار در سال ۲۰۱۰ معرفی شد، نماینده این برند و رقیب مدلهایی مثل فولکس واگن پاسات، اشکودا سوپرب و ولوو S60/V60 بود. این خودرو در دو نسخه فست بک چهار درب و استیشن عرضه شد و نسخه استیشن محبوبیت بیشتری یافت.
با این حال، پژو 508 تنها دو نسل دوام آورد. فروش ضعیف آن، به ویژه در بازار بریتانیا، باعث شد این مدل در پایان سال ۲۰۲۴ از بازار کنار برود. با ورود نسل دوم این مدل، فروش آن در بریتانیا به حدود ۷ هزار دستگاه محدود شد و نهایتا تولید پژو 508 در بهار ۲۰۲۵ به طور کامل متوقف شد، بدون آنکه نسل سوم آن برنامهریزی شده باشد.
دنیای خودروسازی بعد از شاسیبلندها
آلن فوی، مدیرعامل پژو، معتقد است بازار خودرو نمیتواند برای همیشه متعلق به شاسی بلندها باشد. او میگوید تقریبا همه خودروسازان، از جمله پژو، در سالهای اخیر شاسیبلندهای متنوع و جذابی وارد بازار کردهاند، اما پس از اینها، چه مدلهایی به بازار خواهند آمد؟ بازار در آینده به محصولی متفاوتتر از شاسی بلند و کراس اوورها نیاز خواهد داشت.
بازگشت استیشن واگنها؟ پژو چیزی را رد نمیکند
مدیرعامل پژو، موضوع بازگشت استیشنواگنها را رد نکرد. او تاکید کرد که توقف تولید پژو 508 صرفا به دلیل نبود تقاضای کافی و عملکرد نادرست در فروش آن بوده است. مدل جدید باید توجه مشتریان را بیشتر از قبل به خود جلب کرده و فروش بالاتری داشته باشد.
بازاری که هنوز زنده است
هرچند بازار استیشنواگنهای سنتی نسبت به زمان معرفی نخستین نسل پژو 508 بسیار کوچکتر شده و رشد شاسیبلندها سهم بزرگی از این کاهش را رقم زده، اما این کلاس به طور کامل از بین نرفته است. در سالهای اخیر، خودروهایی مثل BYD Seal 6, تویوتا bZ4X Touring و سوبارو E‑Outback نشان دادهاند که هنوز برای استیشنهای مدرن، با پیشرانههای برقی یا هیبریدی، جایی وجود دارد.
اگر پژو تصمیم به بازگشت بگیرد، خودرویی که قرار است جانشین پژو 508 شود، احتمالا با ظاهری تازه و متفاوت و تمرکز بر فناوریهای جدید پا به میدان خواهد گذاشت؛ خودرویی که نه به طور کامل یک استیشن کلاسیک باشد و نه یک شاسی بلند دیگر.
source
برچسب ها :ایران خودرو
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
پژو به فکر بازگشت استیشنها، جانشینی تازه برای پژو 508 در راه است؟
بر اساس صحبتهای مدیرعامل پژو، دوران شاسیبلندها گذشته است و حالا پژو، این برند فرانسوی، قصد دارد نسلی جدید و متفاوت از استیشن واگن را معرفی کند. خودرویی که به نوعی جایگزین پژو 508 استیت میشود. داستان تولید پژو 508 پژو 508 که نخستین بار در سال ۲۰۱۰ معرفی شد، نماینده این برند و رقیب
بر اساس صحبتهای مدیرعامل پژو، دوران شاسیبلندها گذشته است و حالا پژو، این برند فرانسوی، قصد دارد نسلی جدید و متفاوت از استیشن واگن را معرفی کند. خودرویی که به نوعی جایگزین پژو 508 استیت میشود.
داستان تولید پژو 508
پژو 508 که نخستین بار در سال ۲۰۱۰ معرفی شد، نماینده این برند و رقیب مدلهایی مثل فولکس واگن پاسات، اشکودا سوپرب و ولوو S60/V60 بود. این خودرو در دو نسخه فست بک چهار درب و استیشن عرضه شد و نسخه استیشن محبوبیت بیشتری یافت.
با این حال، پژو 508 تنها دو نسل دوام آورد. فروش ضعیف آن، به ویژه در بازار بریتانیا، باعث شد این مدل در پایان سال ۲۰۲۴ از بازار کنار برود. با ورود نسل دوم این مدل، فروش آن در بریتانیا به حدود ۷ هزار دستگاه محدود شد و نهایتا تولید پژو 508 در بهار ۲۰۲۵ به طور کامل متوقف شد، بدون آنکه نسل سوم آن برنامهریزی شده باشد.
دنیای خودروسازی بعد از شاسیبلندها
آلن فوی، مدیرعامل پژو، معتقد است بازار خودرو نمیتواند برای همیشه متعلق به شاسی بلندها باشد. او میگوید تقریبا همه خودروسازان، از جمله پژو، در سالهای اخیر شاسیبلندهای متنوع و جذابی وارد بازار کردهاند، اما پس از اینها، چه مدلهایی به بازار خواهند آمد؟ بازار در آینده به محصولی متفاوتتر از شاسی بلند و کراس اوورها نیاز خواهد داشت.
بازگشت استیشن واگنها؟ پژو چیزی را رد نمیکند
مدیرعامل پژو، موضوع بازگشت استیشنواگنها را رد نکرد. او تاکید کرد که توقف تولید پژو 508 صرفا به دلیل نبود تقاضای کافی و عملکرد نادرست در فروش آن بوده است. مدل جدید باید توجه مشتریان را بیشتر از قبل به خود جلب کرده و فروش بالاتری داشته باشد.
بازاری که هنوز زنده است
هرچند بازار استیشنواگنهای سنتی نسبت به زمان معرفی نخستین نسل پژو 508 بسیار کوچکتر شده و رشد شاسیبلندها سهم بزرگی از این کاهش را رقم زده، اما این کلاس به طور کامل از بین نرفته است. در سالهای اخیر، خودروهایی مثل BYD Seal 6, تویوتا bZ4X Touring و سوبارو E‑Outback نشان دادهاند که هنوز برای استیشنهای مدرن، با پیشرانههای برقی یا هیبریدی، جایی وجود دارد.
اگر پژو تصمیم به بازگشت بگیرد، خودرویی که قرار است جانشین پژو 508 شود، احتمالا با ظاهری تازه و متفاوت و تمرکز بر فناوریهای جدید پا به میدان خواهد گذاشت؛ خودرویی که نه به طور کامل یک استیشن کلاسیک باشد و نه یک شاسی بلند دیگر.
source
برچسب ها :ایران خودرو
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
پژو به فکر بازگشت استیشنها، جانشینی تازه برای پژو 508 در راه است؟
بر اساس صحبتهای مدیرعامل پژو، دوران شاسیبلندها گذشته است و حالا پژو، این برند فرانسوی، قصد دارد نسلی جدید و متفاوت از استیشن واگن را معرفی کند. خودرویی که به نوعی جایگزین پژو 508 استیت میشود. داستان تولید پژو 508 پژو 508 که نخستین بار در سال ۲۰۱۰ معرفی شد، نماینده این برند و رقیب
بر اساس صحبتهای مدیرعامل پژو، دوران شاسیبلندها گذشته است و حالا پژو، این برند فرانسوی، قصد دارد نسلی جدید و متفاوت از استیشن واگن را معرفی کند. خودرویی که به نوعی جایگزین پژو 508 استیت میشود.
داستان تولید پژو 508
پژو 508 که نخستین بار در سال ۲۰۱۰ معرفی شد، نماینده این برند و رقیب مدلهایی مثل فولکس واگن پاسات، اشکودا سوپرب و ولوو S60/V60 بود. این خودرو در دو نسخه فست بک چهار درب و استیشن عرضه شد و نسخه استیشن محبوبیت بیشتری یافت.
با این حال، پژو 508 تنها دو نسل دوام آورد. فروش ضعیف آن، به ویژه در بازار بریتانیا، باعث شد این مدل در پایان سال ۲۰۲۴ از بازار کنار برود. با ورود نسل دوم این مدل، فروش آن در بریتانیا به حدود ۷ هزار دستگاه محدود شد و نهایتا تولید پژو 508 در بهار ۲۰۲۵ به طور کامل متوقف شد، بدون آنکه نسل سوم آن برنامهریزی شده باشد.
دنیای خودروسازی بعد از شاسیبلندها
آلن فوی، مدیرعامل پژو، معتقد است بازار خودرو نمیتواند برای همیشه متعلق به شاسی بلندها باشد. او میگوید تقریبا همه خودروسازان، از جمله پژو، در سالهای اخیر شاسیبلندهای متنوع و جذابی وارد بازار کردهاند، اما پس از اینها، چه مدلهایی به بازار خواهند آمد؟ بازار در آینده به محصولی متفاوتتر از شاسی بلند و کراس اوورها نیاز خواهد داشت.
بازگشت استیشن واگنها؟ پژو چیزی را رد نمیکند
مدیرعامل پژو، موضوع بازگشت استیشنواگنها را رد نکرد. او تاکید کرد که توقف تولید پژو 508 صرفا به دلیل نبود تقاضای کافی و عملکرد نادرست در فروش آن بوده است. مدل جدید باید توجه مشتریان را بیشتر از قبل به خود جلب کرده و فروش بالاتری داشته باشد.
بازاری که هنوز زنده است
هرچند بازار استیشنواگنهای سنتی نسبت به زمان معرفی نخستین نسل پژو 508 بسیار کوچکتر شده و رشد شاسیبلندها سهم بزرگی از این کاهش را رقم زده، اما این کلاس به طور کامل از بین نرفته است. در سالهای اخیر، خودروهایی مثل BYD Seal 6, تویوتا bZ4X Touring و سوبارو E‑Outback نشان دادهاند که هنوز برای استیشنهای مدرن، با پیشرانههای برقی یا هیبریدی، جایی وجود دارد.
اگر پژو تصمیم به بازگشت بگیرد، خودرویی که قرار است جانشین پژو 508 شود، احتمالا با ظاهری تازه و متفاوت و تمرکز بر فناوریهای جدید پا به میدان خواهد گذاشت؛ خودرویی که نه به طور کامل یک استیشن کلاسیک باشد و نه یک شاسی بلند دیگر.
source
برچسب ها :ایران خودرو
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.






ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0