موفقیت خیرهکننده خودروی فوقلوکس هوآوی با سبقت فروش از بنز و بیامو
مدل جدید چینی ماکسترو S800 که با همکاری هوآوی و JAC Motors ساخته شده، حالا پرفروشترین خودروی بالای ۱۰۰ هزار دلار در چین شده و فروش آن از مدلهای لوکس بیامو، پورشه و مرسدس بنز پیشی گرفته است. از هدف بلندپروازانه تا واقعیت غیرمنتظره ماکسترو S800 وقتی هوآوی اعلام کرد میخواهد با سدان ماکسترو S800 رقیب برندهایی مثل میباخ
مدل جدید چینی ماکسترو S800 که با همکاری هوآوی و JAC Motors ساخته شده، حالا پرفروشترین خودروی بالای ۱۰۰ هزار دلار در چین شده و فروش آن از مدلهای لوکس بیامو، پورشه و مرسدس بنز پیشی گرفته است.
از هدف بلندپروازانه تا واقعیت غیرمنتظره ماکسترو S800
وقتی هوآوی اعلام کرد میخواهد با سدان ماکسترو S800 رقیب برندهایی مثل میباخ و رولزرویس شود، کمتر کسی آن را جدی گرفت. اما تنها یک سال بعد، این مدل پرچمدار توانسته جای خود را در رده لوکسترین خودروهای بازار چین باز کند. ماکسترو S800 در ماه نوامبر از مجموع فروش پورشه پانامرا و بیامو سری ۷ عبور کرده و حتی مرسدسبنز S-Class و نسخه میباخ را هم پشت سر گذاشته است.
این شرکت در کمتر از شش ماه ۱۸ هزار سفارش دریافت کرده و هماکنون با نرخ فروش بیش از دو هزار دستگاه در ماه، قصد دارد تولید را تا چهار هزار دستگاه در ماه افزایش دهد.
ماکسترو S800 لوکس، هوشمند و مقرونبهصرفهتر از رقبا
ماکسترو S800 یک سدان لوکس تمامعیار با طول ۵.۴۸ متر است. قیمت آن بین ۷۰۸ تا ۱.۰۲ میلیون یوان (حدود ۱۰۰ تا ۱۴۵ هزار دلار) تعیین شده، یعنی ارزانتر از بیامو سری ۷، پورشه پانامرا و مرسدس S-Class که تا بیش از ۲۰۰ هزار دلار قیمت دارند.
کابین ماکسترو S800
در عین حال، کابین S800 چیزی کم از خودروهای سطح بالای اروپایی ندارد. سه نمایشگر بزرگ در داشبورد، پروژکتور ۴۰ اینچی برای سرنشینان عقب، سقف ستارهای الهامگرفته از رولز رویس، درهای خودکار، دکمههای کریستالی و ترکیب چوب و چرم طبیعی در تریم کابین، تنها بخشی از امکانات چشمگیر آن هستند.
تمام سیستمهای کمکراننده (ADAS) با فناوری اختصاصی Huawei ADS کار میکنند، همان سیستمی که هوآوی در خودروهای پیشرفتهتر خود نیز به کار میبرد.
ریچارد یو، مدیر بخش محصولات مصرفی هوآوی، به تازگی گفته است که این مدل نخستین خودروی چینی است که در رده لوکس یک میلیون یوانی موفق شده جایگاه محکمی بسازد. ما در عصر هوشمندی و الکتریکی شدن خودروها هستیم و با نوآوری رهبری این مسیر را در دست داریم.
در حالی که بیامو، مرسدس و آئودی سهمشان را در چین از دست میدهند، برندهای داخلی با سرعت در حال پیشرفت هستند. به نظر میرسد سلطه برندهای اروپایی بر بازار لوکس چین، پس از سالها به چالش کشیده شده است، آن هم توسط خودروسازان داخلی که از فناوری و هوش مصنوعی استفاده میکنند.
source
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.






ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0