تبدیل شدن ویژن به محبوبترین نام خودروهای مفهومی
اگر در سالهای اخیر اخبار خودروهای مفهومی را دنبال کرده باشید، احتمالاً متوجه تکرار یک واژه در نام آنها شدهاید: Vision. از مرسدس و بیامو گرفته تا هیوندای، کیا، مزدا و اشکودا، تقریباً همه خودروسازان بزرگ از این واژه برای معرفی کانسپتهای آیندهنگر خود استفاده میکنند. اما دلیل این انتخاب یکسان چیست؟source
کد خبر : 123481
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 دسامبر 2025 - 12:07
اگر در سالهای اخیر اخبار خودروهای مفهومی را دنبال کرده باشید، احتمالاً متوجه تکرار یک واژه در نام آنها شدهاید: Vision. از مرسدس و بیامو گرفته تا هیوندای، کیا، مزدا و اشکودا، تقریباً همه خودروسازان بزرگ از این واژه برای معرفی کانسپتهای آیندهنگر خود استفاده میکنند. اما دلیل این انتخاب یکسان چیست؟
source
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.





ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0