افزایش نمره شاخص رضایت مشتریان لاماری
خدمات پس از فروش با کیفیت به عنوان یکی از مهمترین عوامل رضایت مشتریان از خودروسازان شناخته میشود. در این بین، برند لاماری طی سالهای فعالیت خود، شاهد روند روبه رشدی بوده است. این برند با رشد چشمگیر شاخص رضایت مشتری (CSI)، اجرای طرحهای فصلی… source
کد خبر : 101135
تاریخ انتشار : سهشنبه 19 آگوست 2025 - 18:25

خدمات پس از فروش با کیفیت به عنوان یکی از مهمترین عوامل رضایت مشتریان از خودروسازان شناخته میشود. در این بین، برند لاماری طی سالهای فعالیت خود، شاهد روند روبه رشدی بوده است. این برند با رشد چشمگیر شاخص رضایت مشتری (CSI)، اجرای طرحهای فصلی…
source
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0