دیدگاه‌ها برای افزایش نمره شاخص رضایت مشتریان لاماری بسته هستند

افزایش نمره شاخص رضایت مشتریان لاماری

خدمات پس از فروش با کیفیت به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل رضایت مشتریان از خودروسازان شناخته می‌شود. در این بین، برند لاماری طی سال‎های فعالیت خود، شاهد روند روبه رشدی بوده است.  این برند با رشد چشمگیر شاخص رضایت مشتری (CSI)، اجرای طرح‌های فصلی… source

کد خبر : 101135
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 آگوست 2025 - 18:25
افزایش نمره شاخص رضایت مشتریان لاماری

افزایش نمره شاخص رضایت مشتریان لاماری

خدمات پس از فروش با کیفیت به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل رضایت مشتریان از خودروسازان شناخته می‌شود. در این بین، برند لاماری طی سال‎های فعالیت خود، شاهد روند روبه رشدی بوده است.  این برند با رشد چشمگیر شاخص رضایت مشتری (CSI)، اجرای طرح‌های فصلی…

source

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.