سایپا یدک موفق به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش کشور شد
منتشر شده در 28 مرداد 1404 ساعت 17:32 بر اساس آخرین گزارش رسمی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، سایپا یدک موفق شد با کسب سه ستاره کیفی، رتبه نخست خدمات پس از فروش صنعت خودروی کشور را از آن خود کند. سازمان خدمات پس از فروش سایپا با ۵۴۳ نمایندگی در سراسر کشور، ارائه

منتشر شده در 28 مرداد 1404 ساعت 17:32


بر اساس آخرین گزارش رسمی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، سایپا یدک موفق شد با کسب سه ستاره کیفی، رتبه نخست خدمات پس از فروش صنعت خودروی کشور را از آن خود کند.
سازمان خدمات پس از فروش سایپا با ۵۴۳ نمایندگی در سراسر کشور، ارائه خدمات به محصولات گروه سایپا را بر عهده دارد. این سازمان با اجرای برنامههای مدون در راستای اهداف استراتژیک و جلب رضایت مشتریان، توانست با تکیه بر ظرفیت شبکه نمایندگیها و تلاش کارکنان، بالاترین امتیاز ارزیابی را به دست آورد.
طبق اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، این ارزیابی بر پایه شاخصهایی همچون رضایتمندی مشتریان، کیفیت و سرعت ارائه خدمات، دسترسی به قطعات یدکی، عملکرد شبکه نمایندگیها و اثربخشی فرآیندهای پشتیبانی انجام شد که در مجموع سایپا یدک را در جایگاه نخست کشور قرار داد.
سایپا یدک به عنوان یک شرکت نوآور دانشبنیان و بازوی تخصصی خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا، با بهرهگیری از فناوریهای نوین، آموزشهای تخصصی و توسعه زیرساختهای ارتباطی، جایگاه خود را به عنوان پیشروترین شرکت این حوزه تثبیت کرده و برنامه ریزی های لازم برای حفظ و ارتقای این موقعیت را در دستور کار دارد.
source
برچسب ها :سایپا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0