دیدگاهها برای ارتقای جایگاه خدمات پس از فروش لاماری در جدیدترین گزارش ISQI بسته هستند
ارتقای جایگاه خدمات پس از فروش لاماری در جدیدترین گزارش ISQI
بر اساس گزارش رسمی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از ارزیابی خدمات پس از فروش خودروسازان، خدمات پس از فروش لاماری در سال ۱۴۰۳ موفق به ثبت رشد قابلتوجهی در شاخصهای کلیدی این حوزه شد و جایگاه خود را از رتبه سوم در… source
کد خبر : 103468
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 سپتامبر 2025 - 9:27

بر اساس گزارش رسمی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از ارزیابی خدمات پس از فروش خودروسازان، خدمات پس از فروش لاماری در سال ۱۴۰۳ موفق به ثبت رشد قابلتوجهی در شاخصهای کلیدی این حوزه شد و جایگاه خود را از رتبه سوم در…
source
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.





ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0