دیدگاه‌ها برای ارتقای جایگاه خدمات پس از فروش لاماری در جدیدترین گزارش ISQI بسته هستند

ارتقای جایگاه خدمات پس از فروش لاماری در جدیدترین گزارش ISQI

بر اساس گزارش رسمی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از ارزیابی خدمات پس از فروش خودروسازان، خدمات پس از فروش لاماری در سال ۱۴۰۳ موفق به ثبت رشد قابل‌توجهی در شاخص‌های کلیدی این حوزه شد و جایگاه خود را از رتبه سوم در… source

کد خبر : 103468
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 سپتامبر 2025 - 9:27
ارتقای جایگاه خدمات پس از فروش لاماری در جدیدترین گزارش ISQI

ارتقای جایگاه خدمات پس از فروش لاماری در جدیدترین گزارش ISQI

بر اساس گزارش رسمی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از ارزیابی خدمات پس از فروش خودروسازان، خدمات پس از فروش لاماری در سال ۱۴۰۳ موفق به ثبت رشد قابل‌توجهی در شاخص‌های کلیدی این حوزه شد و جایگاه خود را از رتبه سوم در…

source

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.