دیدگاه‌ها برای برگزاری دومین دوره آموزشی آشنایی با الزامات ؛ شرایط و ضوابط و ارزیابی در حوزه فروش بسته هستند

برگزاری دومین دوره آموزشی آشنایی با الزامات ؛ شرایط و ضوابط و ارزیابی در حوزه فروش

منتشر شده در 26 مهر 1404 ساعت 18:00 دوره آموزش حضوری آشنایی با الزامات، شرایط و ضوابط و ارزیابی در حوزه فروش با همکاری خودروسازی ایلیا و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) برگزار شد. دوره آموزشی آشنایی با دستورالعمل، شرایط، ضوابط و ارزیابی فروش (بازنگری۱) برای دومین مرتبه در میان شرکت‌های تولیدکننده و

کد خبر : 112961
تاریخ انتشار : شنبه 18 اکتبر 2025 - 20:21
برگزاری دومین دوره آموزشی آشنایی با الزامات ؛ شرایط و ضوابط و ارزیابی در حوزه فروش


منتشر شده در 26 مهر 1404 ساعت 18:00

 دوره آموزشی آشنایی با الزامات

دوره آموزش حضوری آشنایی با الزامات، شرایط و ضوابط و ارزیابی در حوزه فروش با همکاری خودروسازی ایلیا و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) برگزار شد.

دوره آموزشی آشنایی با دستورالعمل، شرایط، ضوابط و ارزیابی فروش (بازنگری۱) برای دومین مرتبه در میان شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده خودرو با مشارکت صنایع خودروسازی ایلیا و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) برگزار شد.

در این دوره آموزشی که روز جمعه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۴ در تهران برگزار شد، نمایندگان رسمی این خودروسازی به همراه کارشناسان فروش و امور مشتریانشان از شهرهای مختلف حضور یافتند.

صنایع خودروسازی ایلیا، به عنوان یکی از شرکت‌های تولید کننده خودرو در بخش خصوصی، تلاش دارد تا در امر آموزش تخصصی با محوریت ارتقای دانش فنی و مدیریتی فعالان صنعت خودرو پیشرو باشد.

از این رو خودروسازی ایلیا از سال ۱۴۰۳ و با حرکت در مسیر توسعه پایدار، تلاش کرده است با تغییرات ایجاد شده از سطوح مدیریتی تا اجرایی، خدماتی و فنی، در مسیر ارائه خدمات با کیفیت تر به مشتریانش عمل کند تا با عزمی راسخ شعار “ایلیا در مسیر توسعه” را در تمامی ارکان سازمان جاری سازد.

برگزاری دومین دوره آموزشی آشنایی با الزامات ؛ شرایط و ضوابط و ارزیابی در حوزه فروش

در این برنامه آموزشی، شرکت‌کنندگان (نمایندگان صنایع خودروسازی ایلیا) با جدیدترین به روز رسانی‌ های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) آشنا شدند تا خود را برای ارزیابی‌های این سازمان جهت دریافت بالاترین رتبه آماده کنند و در جهت ارائه بهبود خدمات به مشتریان گام بردارند.

source

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.