بیانیه ایران خودرو درباره اجرای برنامه داوطلبانه ارتقای سیستم گرمایشی در محصولات خانواده ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا
ایران خودرو در راستای تعهد خود به ایمنی و آرامش مشتریان، برنامهای داوطلبانه برای ارتقای ایمنی خودروهای خانواده ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا را آغاز کرده است. در این برنامه، قطعه محافظ سیستم گرمایشی در این خودروها با نسخهای جدید و مقاومتر جایگزین میشود تا بالاترین سطح حفاظت از سرنشینان در تمامی شرایط عملکردی فراهم شود.
ایران خودرو در راستای تعهد خود به ایمنی و آرامش مشتریان، برنامهای داوطلبانه برای ارتقای ایمنی خودروهای خانواده ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا را آغاز کرده است.
در این برنامه، قطعه محافظ سیستم گرمایشی در این خودروها با نسخهای جدید و مقاومتر جایگزین میشود تا بالاترین سطح حفاظت از سرنشینان در تمامی شرایط عملکردی فراهم شود. این اقدام بخشی از مسیر تازه ایران خودرو برای بازتعریف مسوولیت اجتماعی و استقرار استانداردهای نوین ایمنی در محصولات فعلی و آینده است.
بررسیهای فنی و میدانی نشان دادهاند که در شرایط خاص به ویژه در برخی خودروهای با عمر و کارکرد بالا یا تعمیرات غیراستاندارد، احتمال آسیب به قطعه محافظ بخاری وجود دارد که میتواند موجب نشت آب گرم در محدوده کنسول خودرو شود. اگرچه بروز این اتفاق بسیار محدود بوده، ایران خودرو تصمیم گرفته است فارغ از منشا موضوع، بهصورت پیشگیرانه و داوطلبانه، قطعه محافظ را در تمامی خودروهای تولید شده از حدود ۲۴ سال گذشته که شامل بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه میشود، بدون دریافت هیچ هزینهای از مشتریان، تعویض کند.
باوجودی که قطعه مورد اشاره از ابتدای تولید خودرو ۲۰۶ و مطابق با طراحی و استاندارد شرکت پژو روی این خودروها نصب میشده، اقدام پیشگیرانه جدید، نشاندهنده رویکرد مدیریت جدید شرکت در توجه به ایمنی محصولات گذشته و ایجاد اطمینان برای تمامی مشتریان، بدون درنظرگرفتن سال تولید خودرو است.
قطعه جدید با طراحی بازنگریشده و جنس مقاومتر، بهگونهای ساخته شده که در هر شرایطی دربرابر فشار سیستم گرمایشی مقاومت دارد و از نشت احتمالی جلوگیری میکند. براین اساس، این برنامه بهصورت مرحلهای و منظم در سراسر کشور اجرا میشود تا مشتریان بتوانند در شرایطی آرام و بدون ازدحام، از خدمات تعویض قطعه موردنظر بهرهمند شوند.

فراخوان ایران خودرو برای سیستم گرمایشی در محصولات خانواده ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا
در مرحله نخست، خودروهای تولیدی سالهای ۱۳۸۰تا ۱۳۹۰ در اولویت اجرای طرح قرار دارند و تمامی هزینههای قطعه و اجرت نصب بهطور کامل توسط ایران خودرو پرداخت میشود. زمانبندی مراحل بعدی، متناسب با ظرفیت شبکه خدمات پساز فروش، از طریق وبسایت رسمی ایران خودرو و پیامک اطلاعرسانی خواهد شد.
مشتریان محترم میتوانند با مراجعه به وبسایت رسمی ایران خودرو یا تماس با شماره ۰۹۶۴۴۰، از وضعیت مشمول بودن خودروی خود اطلاع یافته و زمان مراجعه به نمایندگی را دریافت کنند.
در همین راستا، طراحی سیستم بخاری در محصولات جدید ایران خودرو نیز بازنگری شده است تا از تکرار چنین شرایطی در محصولات جدید جلوگیری شود. این تغییر، بخشی از برنامه تحول کیفی ایران خودرو است که با هدف افزایش سطح ایمنی و ارتقای استانداردهای ایمنی و رضایت مشتری در حال اجراست.
ایران خودرو همچنان بر اهمیت نگهداری اصولی خودرو، استفاده از قطعات و مواد استاندارد و مراجعه به نمایندگیهای مجاز تاکید میکند. تیم مدیریتی ایران خودرو ضمن قدردانی از همراهی مشتریان، بر این باور است که اعتماد در رفتار صادقانه، اقدام مستمر و احترام به مشتری ساخته میشود.
source
برچسب ها :ایران خودرو
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.





ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0