به گزارش چرخان، شرکت دیار خودرو با استناد به مکاتبات رسمی اخیر (نامه شماره ۱۴۰۴-۰۵-۲۱۲ مورخ ۱۴۰۴/۰۵/۲۸) و در راستای صیانت از حقوق مشتریان، رعایت شفافیت در فرآیندهای فروش و نظارت بر عملکرد نمایندگیها، نامهای رسمی را جهت آگاهی مشتریان و رسانهها منتشر کرده است. متن نامه به شرح زیر است:
نامه دیار خودرو به نمایندگیها
با توجه به لزوم رعایت دقیق ضوابط و مقررات انضباطی در فرآیند ثبتنام و فروش محصولات، بدینوسیله به اطلاع میرساند در صورت مشاهده یا دریافت گزارش مبنی بر انجام هر یک از موارد ذیل، پرونده نمایندگی مربوطه جهت بررسی عملکرد به کمیته اعطاء و لغو نمایندگی ارجاع خواهد شد. لازم به ذکر میباشد تصمیم کمیته در خصوص تخلف صورت پذیرفته ممکن است منجر به تعلیق یا لغو امتیاز نمایندگی شده و باعث اقدام قانونی نسبت به وثایق و تضامین گردد.
هر گونه واریز وجه توسط مشتریان به حساب شخصی افراد (اعم از صاحبامتیاز یا پرسنل نمایندگی) به هر عنوان و تحت هر شرایطی، اخذ وجه اضافه از مشتری (اضافهتر از مبلغ مصوب خودرو) یا برخلاف دستورهای فروش تنظیم شده در سیستم
- هر گونه تبانی با مشتری و ارائه مستندات جعلی
- تحویل خودرو به مشتری بدون پلاک و بیمهنامه
- ثبتنام مشتری بهصورت اقساطی و دریافت وجه از مشتری بهصورت نقدی
- ارائه هر گونه تعهد، وعده یا قول خارج از چارچوب قراردادها و بخشنامههای رسمی شرکت و تخلف در حوزه خریدوفروش خودرو خارج از طرح و بدون اطلاع شرکت
- عدم رعایت بخشنامهها، ضوابط، مقررات و سیستمهای مصوب شرکت دیار خودرو
- استفاده شخصی یا تست درایو خودروهای امانی
- دریافت هر گونه وجه از متقاضیان پیش از ثبتنام رسمی در سامانه فروش به هر دلیلی
- همکاری با نمایندگیهایی که فعالیت آنها از سوی شرکت تعلیق یا لغو امتیاز شده است (در صورت احراز همکاری، دسترسی فروش نمایندگی متخلف نیز مسدود میگردد)
بدیهی است در صورت انجام هر یک از اقدامات ذکر شده، کلیه مسئولیتهای قانونی و مالی بر عهده صاحبامتیاز نمایندگی خواهد بود و پس از مسدود شدن دسترسی سامانه فروش نمایندگی به دلایل فوق (حتی در صورت عدم لغو امتیاز)، موضوع از طریق کانالهای رسمی اطلاعرسانی شرکت سازههای خودرو دیار به اطلاع عموم خواهد رسید.







ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0