نخستین رویداد خودرویی آیندهمحور ایران؛ تجربهای که فقط یکبار در سال رخ میدهد
منتشر شده در 06 آذر 1404 ساعت 16:12 تهران در اواخر دیماه میزبان رویدادی خواهد بود که میتواند مسیر نمایش خودرو در ایران را برای همیشه تغییر دهد؛ فستیوال بینالمللی خودرو در مسیر فردا، نخستین تجربهی کشور در تلفیق فناوری نوین خودرو با معماری معاصر، آن هم در قالب پاویونهای خلاقانه و چیدمانی کاملاً متفاوت.
منتشر شده در 06 آذر 1404 ساعت 16:12

تهران در اواخر دیماه میزبان رویدادی خواهد بود که میتواند مسیر نمایش خودرو در ایران را برای همیشه تغییر دهد؛ فستیوال بینالمللی خودرو در مسیر فردا، نخستین تجربهی کشور در تلفیق فناوری نوین خودرو با معماری معاصر، آن هم در قالب پاویونهای خلاقانه و چیدمانی کاملاً متفاوت.
به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، این نمایشگاه که بهعنوان نهمین دورهی فستیوال بینالمللی معماری و مردم برگزار میشود، برای اولینبار صنعت خودرو را با زبان طراحی معماری و تجربهگری فرهنگی در هم میآمیزد؛ رخدادی کمنظیر که در بازهی ۲۹ دی تا ۳ بهمن ۱۴۰۴ در مجموعهی فرهنگی ورزشی انقلاب تهران با حمایت رسانهای آخرین خودرو قابل تجربه است.
دوازده برند، دوازده پاویون، دوازده روایت از آینده حرکت
در این رویداد، دوازده نشان برجسته خودروسازی تازهترین دستاوردهای خود در حوزه خودروهای هایبرید، پلاگینهایبرید، برقی، بردافزا (EREV) و صنایع وابسته را در پاویونهایی که هرکدام توسط یکی از ۱۲ معمار برجسته ایران طراحی شدهاند، به نمایش میگذارند. این نخستینبار است که یک رویداد خودرویی در ایران با چنین مقیاس و کیفیتی، در قالب تجربهی معماری برگزار میشود.
تجربهای عمومی، اما فرصت حضور محدود
مطابق اعلام دبیرخانه، بازدید عموم از پاویونهای تخصصی خودروهای پاک فراهم است؛ اما ظرفیت حضور و رزرو بهواسطه ماهیت ویژه و طراحی مستقل هر پاویون کاملاً محدود است.
این یعنی فرصت حضور برای علاقهمندان، فعالان صنعت خودرو، معماران و سرمایهگذاران بسیار زودتر از موعد تکمیل خواهد شد.

این فستیوال با هیچ نمایشگاه دیگری قابل مقایسه نیست
بیانیهی رسمی دبیرخانه بهروشنی آیندهای را ترسیم میکند که در آن ایران تنها تماشاگر تحولات جهانی نیست؛ بلکه نقشآفرین هوشمند و خلاق در پیوند میان معماری، فرهنگ و صنعت خودرو است.
این فستیوال، سکویی برای گفتوگوی جهانی، انتقال فناوریهای نوین، معرفی برندها در بستری با هویت ایرانی و ایجاد تجربهای بیسابقه برای مخاطبان حرفهای و عموم مردم است.
هر پاویون، روایت یک برند از حرکت، آینده، فناوری و هویت است؛ روایتی که تنها در این رویداد شکل میگیرد و تنها در همین بازه قابل مشاهده خواهد بود.
اگر در صنعت خودرو، معماری، سرمایهگذاری یا تکنولوژی فعال هستید
فرصت حضور محدود است، برندها و پاویونها تنها یکبار در این شکل ارائه میشوند، و ظرفیت رزرو بهسرعت تکمیل خواهد شد. برای کسب این فرصت کمنظیر، علاقهمندان میتوانند همین حالا درخواست رزرو خود را برای دبیرخانهی رسمی فستیوال معماری و مردم به آدرس irandesignculture.com ارسال نمایند.
source
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.





ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0