دیدگاهها برای مدیریت ارتباط با شرکاء ( PRM ) ، راهبردی برای تقویت برند در خودروسازی ایران بسته هستند
مدیریت ارتباط با شرکاء ( PRM ) ، راهبردی برای تقویت برند در خودروسازی ایران
دکتر شهرام شیرکوند ، پژوهشگر و مشاور صنعت خودرو *source
کد خبر : 119904
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دسامبر 2025 - 5:57
دکتر شهرام شیرکوند ، پژوهشگر و مشاور صنعت خودرو *
source
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.





ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0