در نشست مشترک گروه بهمن و مشتریان مطرح شد ؛ تکریم مشتریان اصل راهبردی این گروه است
منتشر شده در 27 آذر 1404 ساعت 16:09 تکریم مشتریان در گروه بهمن یک اصل است.» مدیران گروه بهمن این تعبیر را در نشست مشترک خود با مشتریان خودروهای تجاری این گروه عنوان کردند. نشستی که با هدف تحلیل فرصتها و تهدیدهای حوزه خودروهای تجاری برگزار شد و حاضران این رویداد در خصوص چالشهای پیش
منتشر شده در 27 آذر 1404 ساعت 16:09

تکریم مشتریان در گروه بهمن یک اصل است.» مدیران گروه بهمن این تعبیر را در نشست مشترک خود با مشتریان خودروهای تجاری این گروه عنوان کردند. نشستی که با هدف تحلیل فرصتها و تهدیدهای حوزه خودروهای تجاری برگزار شد و حاضران این رویداد در خصوص چالشهای پیش روی فعالان اقتصادی با یکدیگر تبادل نظر کردند.
بخش تجاری گروه بهمن نیز با سهم بیش از ۲۸درصدی بازار خودروهای تجاری ایران با بیشترین سهم از فروش این دسته از خودروها، به عنوان مجموعه پیشرو تولید خودروهای تجاری شناخته میشود.

بررسی سناریوهای احتمالی پیشروی بازار خودروهای تجاری و همچنین پیشبینی و طراحی پاسخ مناسب برای خواستههای مشتریان راهبردی گروه بخش دیگری از گفتو گوهای مابین مدیران بهمن و مشتریان این شرکت بود.
مدیران گروه بهمن در این جلسه به مشتریان خود اطمینان دادند، سابقه این شرکت گواهی میدهد که همواره مراقب مشتریان خود بوده و این مهم را به عنوان شعار خود برگزیده است و در راستای محقق کردن این شعار و علیرغم وجود چالشهای بازار همچون گذشته با تامین قطعات جدید و تکمیل سبد محصولات خود، اعتماد مشتریان را نسبت به برند بهمن حفظ میکند

source
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.





ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0