Wp Header Logo 458.png


منتشر شده در 18 دی 1402 ساعت 18:26


سه مدل تویوتا با ایرتویا به ایران می آیند

یک منبع آگاه به خبرنگار آخرین خودرو اعلام کرد که بزودی سه مدل از محصولات تویوتا با ایرتویا به ایران می آیند.

به گزارش آخرین خودرو، این منبع آگاه اعلام کرد که فعلاً شبکه فروش و خدمات پس از فروش ایرتویا در اختیار سه مجموعه واردکننده قرار گرفته اند و قرار است تا این سه شرکت محموله های تویوتا را به واسطه سابقه فعالیت ایرتویا، توسط عاملیت های این شرکت به بازار عرضه کنند. البته که فروش این خودروها در سامانه یکپارچه انجام می شود و فرایند تحویل و خدمات پس از فروش آن ها در نمایندگی های ایرتویا انجام خواهد شد.

تویوتا کرولا در دو تیپ ۱.۲ لیتری توربو و ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی در سبد محصولات ایرتوتا قرار دارند. همچنین تویوتا یاریس هم با نام ایرتویا به بازار می آید. همچنین یک محصول برقی هم توسط ایرتویا به سامانه فروش یکپارچه خودروهای وارداتی اضافه می شود.

در این بین باید توجه داشت که فعلاً ایرتویا محموله های وارداتی سه شرکت دیگر را با نام خود به بازار عرضه می کند و در آینده قرار است تا دوباره ایرتویا به صورت مستقل، واردات تویوتا را انجام دهد. آن طور که گفته می شود، ایرتویا برنامه های جدی برای از سرگیری واردات خودروهای سواری تویوتا دارد و سبد محصول به نسبت کاملی را جهت فروش و خدمات پس از فروش انتخاب کرده است.

تا به این لحظه شرکت معین خودرو ایرانیان توانسته است تا تعداد قابل توجهی از تویوتا کرولا را در دو تیپ به بازار کشور عرضه کند. سایپا هم برنامه دارد تا در پایان سال جاری فروش تویوتا کرولا هیبرید را آغاز نماید. همچنین نام ایرتویا هم دوباره به بازار خودروهای وارداتی تویوتا باز شده است و در آینده نزدیک باید منتظر نقش آفرینی قدیمی ترین واردکننده تویوتا در ایران باشیم.

در بخش زیر می توانید ویدیوی معرفی تویوتا کرولا ۱.۲ لیتری توربو وارد شده توسط شرکت معین خودرو ایرانیان را مشاهده نمایید:

source

viraje.ir

توسط viraje.ir