Wp Header Logo 470.png


منتشر شده در 19 دی 1402 ساعت 21:27



عکاس
علیرضا پاداش

رکورد واردات خودروهای غیر چینی با معین خودرو ایرانیان زده شد

معین خودرو ایرانیان به عنوان نماینده تویوتا در دوره جدید واردات شناخته می شود. این شرکت در ادوار مختلف سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی تویوتا کرولا ۱.۲ لیتری توربو و ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی را عرضه کرده است. حال بر اساس صحبت های رئیس سازمان توسعه تجارت، معین خودرو ایرانیان بیشترین عرضه خودروهای غیر چینی را در بازار کشور داشته است و پرچمدار فروش تویوتا در دوره جدید واردات به حساب می آید.

مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت، در گفت و گو با خبرنگار آخرین خودرو اعلام کرد که دوره هفتم عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه رکورد جدیدی را ثبت کرده است. به گفته این مقام مسئول، نزدیک به ۱۰ هزار دستگاه خودروی خارجی در هفتمین دوره سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به متقاضیان دارای اولویت عرضه شده اند. همچنین این دوره بیشترین عرضه خودروهای غیر چینی را داشته و در این بین نشان تویوتا رکورد جدیدی را با معین خودرو ایرانیان ثبت کرده است.

به گفته رئیس سازمان توسعه تجارت، شرکت معین خودرو ایرانیان با ایجاد بستر واردات تویوتا کرولا به بازار ایران در دوره هفتم عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه توانسته است تا سهم قابل توجهی از بازار خودروهای غیر چینی را به خود اختصاص دهد. با توجه به اطلاعات به دست آمده، بیش از ۲۰ درصد عرضه جدید خودروهای وارداتی به شرکت معین خودرو ایرانیان اختصاص دارد و این شرکت خصوصی توانسته است تا با محصولی غیر چینی مشتریان را به سمت خود بکشاند. با توجه به این رویکرد شرکت معین خودرو ایرانیان، می توان توقع داشت که در آینده نزدیک کرولا جدید حضور پررنگ تری را در بازار ایران تجربه کند.

در حال حاضر شرکت معین خودرو ایرانیان واردات محصولات تویوتا را با کرولا ۱.۲ لیتری توربو و ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی آغاز کرده است و توانسته تا تیراژ قابل توجهی از این سدان ژاپنی و پرفروش در بازار جهانی را ثبت سفارش کند. یکی از دلایل استقبال از تویوتا کرولا معین خودرو ایرانیان را می توان اصالت ژاپنی این خودرو دانست. اما نکته مهم اینجاست که معین خودرو ایرانیان نمونه به نسبت کاملی از کرولا را به بازار ایران آورده است و مشتریان می توانند در کنار کیفیت ژاپنی، امکانات ایمنی و رفاهی مناسبی را در کرولا نسل جدید تجربه کنند. در حال حاضر کرولاهای وارداتی معین خودرو ایرانیان در بحث امکانات ایمنی و رفاهی نسبت به رقبای هم رده در جایگاه بالاتری قرار دارند.

در شرایط فعلی این شرکت خصوصی واردکننده در کنار حمل محموله های قابل توجه تویوتا کرولا به ایران، توسعه شبکه خدمات پس از فروش نسل جدید محصولات تویوتا را هم در دستور کار خود قرار داده است.

رکورد واردات خودروهای غیر چینی با معین خودرو ایرانیان زده شد

source

viraje.ir

توسط viraje.ir