منتشر شده در 08 بهمن 1402 ساعت 10:25
این چهره را به خاطر بسپارید ، زیرا جک هانتر برقی همان جک T9 است که با نام کی ام سی T9 (KMC T9) در بازار ایران عرضه می شود.
پیکاپ برقی جک هانتر (JAC Hunter) (یا هانتو در بازار چین) قرار است در نمایشگاه خودرو پکن در ماه آپریل معرفی شود و گامی رو به جلو در بازار تراک های برقی در چین باشد. این خودرو ساز ، سازنده قراردادی خودرو های برقی نیو (Nio) بود و این تجربه را با تکرار جدید تراک ها به کار می گیرد. هانتر برقی با داشتن فاصله ۲۰۵ میلی متری از زمین و یک محفظه حمل بار بلند ۱.۸۱ متری، کارا بودن را در اولویت قرار می دهد و خود را به عنوان گزینه ای برای کسانی که برای کار و فعالیت های روزانه به وسایل نقلیه خود متکی هستند، قرار می دهد.
یکی از ویژگی های برجسته، سیستم چهار چرخ محرک دو موتوره است. اکثر تولید کنندگان وانت برقی در چین پیکاپ های خود را فقط به صورت دیفرانسیل عقب RWD می سازند. به عنوان مثال، گریت وال موتور یک نسخه الکتریکی از کامیون پوئر (کنون) Poer (Cannon) با یک موتور الکتریکی در محور عقب می سازد. بنابراین، این ترکیب دو موتوره، هانتر برقی را با استاندارد های صنعتی بالا تر هماهنگ می کند.
در حالی که برد پیمایشی ۵۰۰ کیلومتری قابل توجه است، خریداران بالقوه در مناطق سرد سیر نگرانی هایی را ابراز کرده اند و عملکرد واقعی تحت بار کامل یا در شرایط دمای پایین احتمالا عامل کلیدی در جذب خریداران بالقوه خواهد بود. با توجه به این که اکثر مصرف کنندگان پیکاپ جک ، کاربردی بودن را بر لوکس بودن ترجیح می دهند، هانتر برقی بر افزایش کارایی تمرکز دارد.
هانتر برقی که پیش از این در نمایشگاه خودروی گوانگژو رونمایی شده بود، برای اولین بار در پکن تغییراتی در طراحی جلویی خود داشته است. جلو پنجره بسته شده، چهره ای به سبک جنگجوی مکانیکی و ویژگی های متمایزی مانند چراغ های راهنما و چراغ های جلوی جدا شده ظاهری متمایز به آن بخشیده است. هانتر برقی با طول ۵.۶۲ متر، عرض ۱.۹۶۵ متر و ارتفاع ۱.۹۲ متر و یک محفظه بار ۱.۸۱ متری، ظرفیت حمل نسبتا زیادی را ارائه می دهد. فاصله ۲۰۵ میلی متری از زمین به سازگاری در شرایط مختلف جاده کمک می کند و دورنمای بصری با رینگ های ۱۸ اینچی آلیاژی که معمولا در تراک های کاری دیده نمی شوند، افزایش می یابد.
طراحی داخلی از شهر ممنوعه الهام گرفته شده و دارای ساختار T شکل متقارن افقی و عمودی است که فضای رانندگی به ظاهر جادار را ایجاد می کند. مواد نرم ، تریم خاکستری شتری، و دریچه های هوا با لاک پیانویی، خودرو را از تراک روزمره شما متمایز می کند. این خودرو دارای صفحه نمایش پشت کیلومتر ال سی دی ۷ اینچی است که دو پوسته رابط کاربری دارد: Eastern Dragon و Arctic Blue Light .
در مورد فناوری، هانتر برقی با سیستم Intelligent InCar 3.0، کنترل صوتی، ناوبری دو حالته، شارژ سریع بی سیم، منبع تغذیه ۲۲۰ ولت، صندلی های برقی، کنترل تهویه مطبوع خودکار و سیستم نور پردازی محیطی ارائه می شود.
در زیر کاپوت، نیروی پیشران دارای ترکیب دو موتوره با خروجی ترکیبی ۷۰/۱۶۰ کیلو وات (۹۳/۲۱۴ اسب بخار) و حداکثر گشتاور ۱۷۶/۳۴۲ نیوتن متر برای موتور های جلو و عقب است. بسته باتری لیتیوم فسفات آهن ۸۸.۰۲ کیلو وات ساعتی، برد پیمایشی ۵۰۰ کیلومتری بر اساس استاندارد CTLC (استاندارد صنعت چین) را ارائه می دهد و جک هانتر برقی را به عنوان یک انتخاب بالقوه مطلوب در بازار رو به رشد پیکاپ های الکتریکی قرار می دهد.
source
کلاس یوس