Wp Header Logo 1376.png

اولبریچ توسعه نخستین پلت‌فرم الکتریکی محلی فولکس‌واگن را که قرار است از سال 2026 زیربنای خودروهای چینی این برند باشد، هدایت و رهبری خواهد کرد.

این مدیر باسابقه فولکس‌واگن، رئیس جدید توسعه‌فنی برند فولکس‌واگن در چین خواهد بود و در این بخش نقش کلیدی ایفا می‌کند. زیرا این خودروساز قصد دارد عقب‌ ماندن از رقبای محلی مانند «BYD» را جبران کند.

این شرکت دوشنبه هفته گذشته در قالب بیانیه‌ای اعلام کرد اولبریچ مسئولیت مرکز فناوری فولکس‌واگن را در هفئی (شهری در شرق چین) بزرگ‌ترین مرکز توسعه گروه فولکس‌واگن در خارج از آلمان، برعهده خواهد گرفت.

از جمله وظایف او می‌توان به‌همکاری با شرکت‌های سرمایه‌گذاری مشترک سیاک- فولکس‌واگن، فاو- فولکس‌واگن، «Volkswagen Anhui» و همچنین با «Gotion» (باتری) و خودروساز چینی «Xpeng» اشاره کرد.

در بیانیه فولکس‌واگن آمده است اولبریچ همچنین با دیگر شرکای فولکس‌واگن در چین همکاری خواهد کرد.

این شرکا عبارتند از «Horizon Robotics» (خودران)، «ARK» (تجربه کاربر) و «Thundersoft» (اطلاعات سرگرمی). توماس اولبریچ که در سال 1993 به فولکس‌واگن ملحق شد، از سال 2023 بخش تجاری «New Mobility» این برند را رهبری کرده است.

در چین، او جانشین مارکوس هافک‌مایر می‌شود. البته هافک‌مایر نقش جدید و فعلا نامشخصی را در گروه فولکس‌واگن برعهده خواهد گرفت.

کای گرونیتز، رئیس بخش توسعه فنی برند فولکس‌واگن نیز مسئولیت‌های نوین موبیلیتی اولبریچ را در «New Mobility» به‌عنوان رئیس بخش ادغام‌شده «New Mobility» و توسعه فنی برعهده می‌گیرد.

source
کلاس یوس

viraje.ir

توسط viraje.ir