به گزارش پرشین خودرو، اردلان حسینی، در نخستین روز سال ۱۴۰۳ با حضور در مرکز تماس امداد خودرو سایپا و دیدار با مدیران و کارکنان حاضر در امداد خودرو، بر ضرورت افزایش رضایت مشتریان و کسب رتبه نخست در خدمات پس از فروش تأکید کرد.
وی با بیان اینکه تمام تصمیمها در سایپایدک بر مبنای خرد جمعی خواهد بود، گفت: همه ما به دنبال بهترین عملکرد و بهترین نتیجه در برنامههایمان هستیم و آنچه که در برنامهها حتماً باید مد نظر قرار گیرد، جلب رضایت مشتریان و کسب مقام نخست در خدمات پس از فروش است.
مدیرعامل سایپایدک با اشاره به نامگذاری امسال به نام “جهش تولید با مشارکت مردم” از سوی مقام معظم رهبری، یادآور شد: انتظارات از گروه سایپا بالاست و مدیریت ارشد گروه نگاه ویژهای در انجام امور و برنامهها در این گروه دارد. امیدواریم با استفاده از تمام ظرفیتها در نهایت بتوانیم به عنوان شاخص صنعت خودرو در کشور بدرخشیم.
وی متذکر شد: با توجه به تلاش و پشتکار مدیرعامل گروه، سایپا قطعاً جهش رو به رشد خواهد داشت و متعاقب آن، سایپایدک هم از تمام توان استفاده خواهد کرد تا رضایت مشتریان افزایش یابد و رتبههای نخست خدمات پس از فروش کسب شود.
حسینی در پایان خاطرنشان کرد: انجام کار برای تیم مدیریت بسیار مهم است. بنابراین از همه همکارانم در سایپایدک و امداد خودرو سایپا انتظار دارم فقط به کار توجه کنند و آن را در اولویت اصلی قرار دهند تا به رتبههای لازم دست یابیم و رضایت مشتریان را سرلوحه همه برنامهها قرار دهیم.
source
کلاس یوس