شرکت آپوکالیپس شش در شش (Apocalypse 6×6) شهرت خود را بیشتر به واسطه ساخت خودروهای شش چرخ به دست آورده است، اما تمامی دستپروردههای این تیونر، به سه محور مجهز نیستند. این شرکت به سراغ لندرور دیفندر رفته و با افزایش ارتفاع بدنه، نصب رینگ و تایرهای بزرگتر و اعمال برخی تغییرات لازم برای بیراههنوردی، آن را به نمونهای قابل توجه برای رانندگان ماجراجو تبدیل کرده است.
با وجود افزایش 9 اینچ یا 228 میلیمتری ارتفاع بدنه لندرور دیفندر 110، همچنان سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم خود را به همراه دارد، بدون آنکه در عملکرد این سیستم خللی ایجاد شده باشد. بنابر اعلام آپوکالیپس 6×6، این نخستین بار است که سیستم تعلیق پیشرفته نسل جدید دیفندر با افزایش ارتفاع همراه میشود.
گذشته از افزایش ارتفاع که جدیت بیشتری برای چهره لندرور دیفندر به ارمغان آورده، موارد دیگری شامل زیرسپریهای سفارشی، وینچ، پله رکاب، ریل سقفی و رینگهای بزرگتر نیز به این خودرو اضافه شده است. این رینگهای 5 پره مسی رنگ، با تایرهای چهار فصل همراه میشود.
با وجود خشونت ظاهری این نمونه از لندرور دیفندر، در زیر کاپوت آن از پیشرانه هشت سیلندر خبری نیست. در این بخش با پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ با 296 اسببخار قدرت و 400 نیوتنمتر گشتاور مواجه هستیم، که خروجی را از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به هر دو محور انتقال میدهد.
لندرور دیفندری که در تصاویر این مطلب مشاهده میکنید، توسط South Florida Jeeps با قیمت 99 هزار دلار در معرض فروش گذاشته شده است. البته این خودرو در سال 2020 ساخته شده و تاکنون 5.718 کیلومتر پیموده است.
جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.
source
کلاس یوس