وقتی مرسدس بهتر از این نمی شود!
صنعت ماشین: در بخش پیشرانه جی تی63 اس ئی پرفورمنس از تپنده 4 لیتری توربودوقلو 8 سیلندر و یک موتور الکتریکی مرتبط با محور عقب استفاده شده است.
این مطلب به طور خاص طرفداران مرسدس بنز را مخاطب خود قرار می دهد! زیرا با یکی از عالی ترین نمونه های این اشراف زاده آلمانی سر و کار داریم. مرسدس- آ ام گ جی تی63 اس ئی پرفورمنس دو درب کوپه که پرچمدار جدید خانواده جی تی محسوب می شود.
در بخش پیشرانه جی تی63 اس ئی پرفورمنس از تپنده 4 لیتری توربودوقلو 8 سیلندر و یک موتور الکتریکی مرتبط با محور عقب استفاده شده است. بخش احتراقی پیشرانه به تنهائی 603 اسب بخار خروجی دارد و مجموع خروجی ساختار پلاگین هیبرید 805 اسب بخار محاسبه شده است. گشتاور نیز عدد عالی 1047 نیوتن متر را نشان می دهد.
شاخص صفر تا 96 کیلومتر طی 2.7 ثانیه به ثبت رسیده که این هم یک رکورد بسیار خوب برای کوپه خیابانی مرسدس محسوب می شود.
انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی از باتری 6.1 کیلووات ساعت تامین می شود اما مرسدس بنز به برد الکتریکی خالص آن اشاره نکرده است. در مجموع اطلاعات و جزئیات بیشتر این محصول جدید در روزهای آینده منتشر خواهد شد.
در بخش جعبه دنده از نمونه 9 سرعته دوکلاچه و سیستم تمام چرخ محرک اختصاصی فورمتیک پلاس استفاده شده است. رینگ های آلومینیومی در اندازه 20 اینچی نصب شده اند که مشتری در حالت آپشن می تواند آن را به 21 اینچی ارتقا دهد.
فرمان پذیری عقب و تعلیق تطبیقی به عنوان آپشن استاندارد ارائه می شوند.
در سیستم ترمز از کلاس کربن سرامیک استفاده شده که در چرخ جلو روتورهای 16.5 اینچی و کالیپر 6 پیستونه نصب شده و در محور عقب روتور 15 اینچی و کالیپر تک پیستونه فعال است.
مرسدس- آ ام گ جی تی63 اس ئی پرفورمنس
source
کلاس یوس