به گزارش پرشین خودرو، اردلان حسینی، با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش و همدلی حاکم بر شبکه نمایندگی ها و تامین به موقع قطعات یدکی، آمار خودروهای متوقف در نمایندگی ها و تعمیرگاههای مرکزی در هفته نخست اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به کل سال گذشته، کاهش ۹۷ درصدی را نشان می دهد که در نوع خود یک اقدام جهادی است و نقش موثری در افزایش رضایتمندی مشتریان دارد.
وی ادامه داد: با افزایش بهره وری نیروی انسانی و برنامه ریزی منسجم برای کاهش خودروهای متوقف در نمایندگی های سایپا به خاطر کمبود قطعه، توانستیم روند خواب خودرو را کاهش دهیم و این روند تا تک رقمی شدن تعداد خودروهای متوقف ادامه خواهد یافت.
مدیرعامل سایپایدک افزود: با توجه به رویکرد مدیرعامل گروه سایپا مبنی بر جهش تولید، قطعا ارائه خدمات در شبکه نمایندگی ها هم متحول خواهد شد و این امر مهم، موجب ارتقاء کیفیت ارائه خدمات در شبکه نمایندگی ها می شود. سایپایدک هم از تمام توان خود استفاده خواهد کرد تا رضایت مشتریان را افزایش دهد.
source
کلاس یوس