Wp Header Logo 11.png

جیپ واگنیر اس تریل‌هاوک کانسپت، SUV برقی قدرتمند و ماجراجویانه، رونمایی شد. این هیولای الکتریکی با طراحی اصیل، عملکرد برتر و توانایی‌های بی‌نظیر در خارج از جاده، تجربه‌ای جدید از رانندگی و ماجراجویی را به شما ارائه می‌دهد.

به گزارش مجله ماشین، کمپانی جیپ به خاطر طراحی و ساخت خودروهای توانمند و مستحکم در سراسر دنیا شناخته شده است.

رویداد سافاری جیپ در ایستر و موآب یوتا مدت‌هاست که به عنوان محلی برای آزمایش این خلاقیت‌ها شناخته می‌شود.

حال، این کمپانی با معرفی جیپ واگنیر اس تریل‌هاوک کانسپت هنرِ ممکن را به نمایش گذاشته است.

این خودروی کانسپت برقی و مستحکم می‌تواند به راحتی از جاده به مسیرهای خارج از جاده برود.

آنتونیو فیلیوسا، مدیرعامل بخش جیپ می‌گوید: «مانند تمام خودروهای SUV کمپانی جیپ، جیپ واگنیر اس تریل‌هاوک کانسپت از میراثی غنی برخوردار است و با توانمندی افسانه‌ای، طراحی نوآورانه و انعطاف‌پذیری برای عملکرد در بهترین حالت خود در جاده و خارج از جاده ساخته شده است.»

جیپ واگنیر اس تریل‌هاوک کانسپت بر بستر انعطاف‌پذیر STLA Large ساخته شده و نشان می‌دهد که خط تولید تمام برقی جیپ واگنیر اس تریل‌هاوک کانسپت واقعاً چه توانایی‌هایی دارد، خواه پیچ‌های تند را به راحتی دور بزند یا مسیرهای جدید خارج از جاده را طی کند.

جیپ واگنیر اس تریل‌هاوک کانسپت
جیپ واگنیر اس تریل‌هاوک کانسپت

عملکرد برتر و توانایی جیپ ۴xe

جیپ واگنیر اس تریل‌هاوک کانسپت صددرصد برقی و صددرصد یک خودروی SUV جیپ است.

تکنولوژی تمام برقی باعث افزایش تفریح، آزادی و ماجراجویی می‌شود که برند جیپ به آن شهرت دارد و در عین حال عملکردی بی‌سابقه، توانایی بی‌نظیر ۴xe و گشتاور لحظه‌ای را ارائه می‌دهد.

جیپ واگنیر اس تریل‌هاوک کانسپت تمام توانایی‌های خودروی تولید جدید را داراست و اکتشاف خارج از جاده را به سطح بالاتری می‌برد.

سیستم Selec-Terrain استاندارد با حالت‌های خودکار، شن، برف، اقتصادی و اسپرت با حالت سنگ (Rock) و قفل دیفرانسیل الکترونیکی محور عقبِ قابل انتخاب توسط راننده ارتقا یافته است.

این خودروی مفهومی چهارچرخ متحرک و آماده‌ی مسیرهای سخت است و  همچنین از لاستیک‌های ۳۱.۵ اینچی بهره می‌برد.

جیپ واگنیر اس تریل‌هاوک کانسپت
جیپ واگنیر اس تریل‌هاوک کانسپت

سبک اصیل برند جیپ

جیپ واگنیر اس تریل‌هاوک کانسپت، دارای سیستم تعلیق بلند شده به همراه طراحی جلویی و عقب تهاجمی است که شامل قلاب‌های یدک‌کش سنگین و خروجی‌های هوای کاربردی برای بهبود عملکرد در مناطق پرفشار در شرایط سرعت بالا می‌شود.

نمای جلویی متمایز جیپ واگنیر اس تریل‌هاوک کانسپت حکایت از یک خودروی SUV می‌کند که برای رانندگی و پیشرفت در مسیرهای خاکی و صخره‌ای طراحی شده است.

جلوپنجره‌ی مشهور هفت‌ضلعی روشن برند جیپ با شیارهای بافت‌دار و تزئینات فلزی خاکستری توفانی، ظاهری خشن‌تر و جسورانه‌تر دارد.

رنگ بدنه‌ی خاص با نام «بنر» (Banner) مملو از ویژگی‌های مستحکمی است که برای سخت‌ترین ماجراجویی‌ها طراحی شده است، از جمله برچسب ضد انعکاس روی کاپوت، نشان‌های هم‌سطح الهام‌گرفته از هواپیماهای مدرن، قلاب‌های یدک‌کش نارنجی در جلو و عقب، رینگ‌های ۱۸ اینچی چند تکه‌ی منحصربه‌فرد، باربند لیزر-بریده شده‌ی آلومینیومی و سانروف پانوراما دو قسمتی برای تجربه‌ای با هوای آزاد.

جیپ واگنیر اس تریل‌هاوک کانسپت
جیپ واگنیر اس تریل‌هاوک کانسپت

فضای داخلی مستحکم و مجهز برای ماجراجویی

فضای داخلی جیپ واگنیر اس تریل‌هاوک کانسپت با روکش‌های نرمی که با مواد مصنوعی غیر چرمی به رنگ سبزِ مانتیس پوشانده شده و با روکش سنگی واقعی الهام‌گرفته از شهاب‌سنگ تزئین شده است.

فرمان هشت‌ضلعی بازطراحی‌شده به راننده اجازه می‌دهد تا موقعیت دست خود را برای کنترل دقیق قفل کند.

داشبورد  دارای یک دستگیره‌ی عرضی کاربردی برای ثبات سرنشینان در خارج از جاده است.

پیچ‌های روکار و درج‌های رزوه‌ای ¼-۲۰ برای نصب تجهیزات، ابزار و لوازم جانبی در این دستگیره تعبیه شده است.

در پشت دستگیره، داشبورد با روکش سنگی واقعی الهام‌گرفته از شهاب‌سنگ منحصر به فردی تزئین شده است که طبیعی، بادوام است و ارتباط بصری با عناصر زمین‌شناسی که این خودرو از آن‌ها ساخته شده است را ایجاد می‌کند.

جیپ واگنیر اس تریل‌هاوک کانسپت
جیپ واگنیر اس تریل‌هاوک کانسپت

صندلی‌های جلویی تهاجمی تعادل بین ویژگی‌های اسپرت و لوکس خودروی استاندارد جیپ واگنیر اس را حفظ می‌کنند.

صندلی‌های گرم‌شونده و تهویه‌دار با رنگ سبز مانتیس و با طرح سوراخ‌کاری منحصربه‌فرد chevron پوشانده شده‌اند.

تزئینات شامل دوخت‌های برجسته‌ی بنفش فوق‌بنفش با لبه‌های تزئینی نساجی است.

درب‌ها و کنسول مرکزی دارای یک سیستم جدید مدیریت بار ماژولار با تسمه‌های الاستیک قابل تنظیم مجدد هستند که به کاربر امکان می‌دهد تا ذخیره‌سازی و سازماندهی تجهیزات را سفارشی کند.

کنسول مرکزی دارای یک سطل ذخیره‌سازی بزرگ باز با شارژر بی‌سیم تلفن و چندین پریز USB برای تامین برق تمام ابزارها و لوازم جانبی مدرن ضروری برای ماجراجویی‌های در فضای باز است.

جدول مشخصات جیپ واگنیر اس تریل‌هاوک کانسپت

گالری تصاویر جیپ واگنیر اس تریل‌هاوک کانسپت

source
کلاس یوس

viraje.ir

توسط viraje.ir