Wp Header Logo 35.png


منتشر شده در 12 خرداد 1403 ساعت 16:30



عکاس
علیرضا پاداش

قیمت نهایی اشکودا سوپرب

بر اساس فراخوان های واریز برای مشتریان سامانه عرضه خودروهای وارداتی، شرکت پارس ساتر هوشمند قیمت نهایی اشکودا سوپرب اعلام شده است.

اشکودا سوپرب سدان وارداتی شرکت پارس ساتر هوشمند است که در اطلاعیه های اخیر سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به عرضه رسید. قیمت فروش قطعی در مبادی ورودی برای این خودرو ۲,۲۲۴,۲۴۰,۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده بود و حالا شرکت واردکننده قیمت نهایی را ۲,۷۹۹,۸۱۵,۰۰۰ تومان اعلام کرده است. گفتنی است که مهلت پرداخت تا ۲۴ خرداد ماه است و در صورت عدم پرداخت، خرید مشتری لغو خواهد شد. نسل سوم این ماشین نیز در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۵ برای نخستین بار رونمایی شد و تا سال ۲۰۲۴ تولید آن ادامه داشت. لازم به ذکر است که نسل چهارم این خودرو در اواخر سال ۲۰۲۳ راهی بازارهای بین‌المللی شده، اما شرکت پارس ساتر هوشمند فعلا همان نسل سوم را در بازار ایران عرضه کرده است.

جدول قیمت قیمت نهایی اشکودا سوپرب

نام خودرو شرکت وارد کننده قیمت نهایی (تومان)
اشکودا سوپرب پارس ساتر هوشمند ۲,۷۹۹,۸۱۵,۰۰۰

مشخصات سدان اشکودا در ایران

موتور ۱.۴ لیتری اشکودا سوپرب از نوع چهار سیلندر خطی بنزینی بوده و ۱۵۰ اسب بخار قدرت به علاوه ۲۵۰ نیوتن‌متر گشتاور را به سوی یک جعبه دنده اتوماتیک دوکلاچه هفت سرعته ارسال می‌کند تا از آنجا روانه محور چرخ‌های جلو شود. در این راستا باید بدانید که شتاب صفر تا صد این خودرو تحت شرایط استاندارد، چیزی حدود ۹.۷ ثانیه است که قاعدتاً برای یک خودروی خانوادگی با موتور کم‌حجم، می‌تواند رضایت‌بخش باشد.

طراحی اشکودا سوپرب

نمایشگر لمسی ۹.۲ اینچی مولتی‌مدیا، سیستم ناوبری، سنسور تشخیص خواب‌آلودگی، دی‌لایت، سنسور نور و باران، تهویه اتوماتیک دوگانه، سنسورهای پارک جلو و عقب، آینه‌های جانبی تاشو برقی، کروز کنترل، حسگر فشار باد تایرها، اتوپارک، دستیار رانندگی، ورود و استارت بدون کلید، سانروف، تنظیم برقی صندلی راننده و کیسه‌های هوای جلو و پرده‌ای جزو مهم‌ترین تجهیزات نسخه ۱.۴ لیتری اشکودا سوپرب محسوب می‌شود.

کابین اشکودا سوپرب

source
کلاس یوس

viraje.ir

توسط viraje.ir