Wp Header Logo 182.png


منتشر شده در 18 خرداد 1403 ساعت 10:00


موتورسیکلت شخصی ساز یاماها ؛ یک پروژه بسیار جذاب از مغازه ای کوچک در استرالیا

به تازگی یک فروشگاه کوچک موتورسیکلت در نیو ساوت ولز با رونمایی از پروژه بسیار جذاب توجه رسانه‌ ها را به خود جلب کرده است. مالک این فروشگاه «کیلی پریچت» نام دارد و از همان دوران نوجوانی در زمینه شخصی‌ سازی موتورسیکلت ‌ها فعالیت می ‌کند. پروژه جدید آقای پریچت بر اساس یک دستگاه موتور سیکلت یاماها XJR1300 توسعه پیدا کرده و فوق العاده جذاب است.

موتورسیکلت مورد بحث مدل ۲۰۰۲ است و هنگام ورود به فروشگاه آقای پریچت حال و روز خوبی نداشته؛ البته باید به این نکته اشاره کنیم که مالک قبلی تغییراتی را روی این موتورسیکلت اعمال کرده بود که بیشتر آنها در جریان شخصی سازی حذف شدند.

موتورسیکلت شخصی ساز یاماها ؛ یک پروژه بسیار جذاب از مغازه ای کوچک در استرالیا

یکی از خاص ‌ترین ویژگی ‌های پروژه جذاب آقای پریچت در قسمت عقب قابل مشاهده است، جایی که قطعه ‌ای چوبی با با چراغ‌ های راهنما به شکلی هنرمندانه ادغام شده؛ این قطعه جنسی از درخت افرا دارد. سایر قطعات موجود در زیر این قطعه چوبی از آلومینیوم ساخته شده ‌اند. استفاده از چهار چراغ LED در این بخش جذابیت موتورسیکلت یاماهای شخصی ساز آقای پریچت را دوچندان کرده است.

موتورسیکلت شخصی ساز یاماها ؛ یک پروژه بسیار جذاب از مغازه ای کوچک در استرالیا

در زیر این چراغ‌ ها محل نصب پلاک قرار دارد. با دقت در اجزای این موتور سیکلت منحصر به فرد می‌توان متوجه شد که دیسک ترمز عقب آن استاندارد نیست و با یک دیسک بزرگ تر تعویض شده است.

در قسمت جلو، دوشاخ این موتور سیکلت از مدل R1 به امانت گرفته شده؛ وظیفه تامین روشنایی را هم یک چراغ LED بر عهده دارد. اطلاعات ضروری در این موتورسیکلت جذاب از طریق یک پنل دیجیتال در اختیار راکب قرار می‌ گیرد. استفاده از اهرم‌ های جدید و نصب صندلی عقب متفاوت با ساختار ارگونومیک از دیگر تغییرات اعمال شده روی این یاماها XJR1300 هستند.

در بخش پیشرانه تغییر خاصی رخ نداده، البته با توجه به خروجی بالا اصولاً نیازی هم به این کار نیست. موتور ۱۲۵۱ سی سی ۴ سیلندر خطی این موتورسیکلت بیش از ۱۰۰ اسب بخار قدرت دارد که طبیعتاً برای یک سواری هیجان انگیز این میزان قدرت کفایت می‌ کند.

موتورسیکلت شخصی ساز یاماها ؛ یک پروژه بسیار جذاب از مغازه ای کوچک در استرالیا

بدون شک در نمای جانبی دو خروجی اگزوز استیل شاخص‌ ترین ویژگی پروژه آقای پریچت است. این اگزوزها شخصی‌ ساز بوده و طراحی بسیار جذابی دارند. علاوه بر این باید گفت استفاده از ترکیب رنگ مشکی و نقره‌ ای، در این نما هماهنگی و زیبایی بدنه را به اوج رسانده است.

source
کلاس یوس

viraje.ir

توسط viraje.ir