Wp Header Logo 243.png
موتورسیکلت منحصر به فرد ترایومف و بریتلینگ با قیمت پایه ۱.۵ میلیارد تومان معرفی شد

کمپانی ترایومف از نسخه ویژه موتورسیکلت Speed Triple 1200RR رونمایی کرد. این نسخه با همکاری شرکت سوئیسی بریتلینگ توسعه پیدا کرده و تنها ۲۷۰ دستگاه از آن به فروش خواهد رسید. با توجه به تیراژ محدود، این نسخه خیلی گران بوده و ۲۶ هزار دلار قیمت گذاری شده است. این رقم با نرخ روز ارز معادل چیزی در حدود ۱.۵ میلیارد تومان می شود.

شاید بدانید شرکت بریتلینگ در زمینه تولید ساعت‌های لوکس و اشرافی فعالیت می‌ کند. خریداران محصول مشترک این شرکت و ترایومف می‌ توانند ساعت ‌های اختصاصی نیز سفارش دهند.

مشخصات فنی

از لحاظ مشخصات فنی این نسخه منحصر به فرد تفاوتی با مدل استاندارد ترایومف ۱۲۰۰RR ندارد. نیروبخش این موتورسیکلت نیز همان موتور ۱۱۶۰ سی سی سیلندر است. این موتور که به وسیله رادیاتور خنک می شود، توانایی تولید ۱۷۸ اسب بخار قدرت و ۱۲۵  نیوتن متر گشتاور را دارد و با یک گیربکس شش سرعته ترکیب شده است. اما برای ایجاد تمایز و تزریق هیجان بیشتر به راکب با تولید صدایی جذاب، اگزوز استاندارد جای خود را به اگزوز آکراپوویچ داده است.

موتورسیکلت منحصر به فرد ترایومف و بریتلینگ با قیمت پایه ۱.۵ میلیارد تومان معرفی شد

ریزه کاری های ظاهری

در نمای ظاهری شاهد تفاوت‌های بیشتری هستیم. جزئیات طلایی روی بدنه با دست کار شده و شماری از قطعات تزیینی جنسی از فیبر کربن دارند. علاوه بر این‌ها باید گفت صندلی این نسخه چرمی است و دوختی فرانسوی دارد. برای ایجاد تمایز و ادای احترام به بریتلینگ، نام و لوگوی این برند در قسمت‌های مختلف بدنه درد شده است.

یک ساعت آپشنال خاص

ساعت آپشنالی که بریتلینگ برای خریداران این موتورسیکلت تولید کرده، قطعاتی از جنس تیتانیوم و طلای سرخ ۱۸ قیراطی دارد و صفحه آن از نوع آنتراسیت است. این ساعت ۱۱,۹۰۰ دلار قیمت دارد. البته نسخه ای ارزان تر هم طراحی شده که  ۱۰,۹۰۰ دلار قیمت گذاری شده است. از دید آقای نیک بلور، مدیرعامل ترایومف، در این پروژه دو دنیای متفاوت با هم پیوند خورده و فاکتورهایی مشترک مثل علاقه به دقت، سرعت و دنیای مد باعث شکل ‌گیری پروژه‌ای جذاب شده‌ اند.

موتورسیکلت منحصر به فرد ترایومف و بریتلینگ با قیمت پایه ۱.۵ میلیارد تومان معرفی شد

source

viraje.ir

توسط viraje.ir